loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 405 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس ها و جک های خنده دار والیبالی

 

جوک باحال والیبالی

اینقد بدم میاد دارم صحنه آهسته میبینم

یهو والیبال میذارن

. . . اه !

 

.

.

.

فدای سر تک تکشون

فدای ۱ ۲ ۳ گفتناشون

فدای اخمای شهرام

ژستای فرهاد

شیرجه ها ی فرهاد.ظ

دفاع های سید

جاخالی های سعید

آبشارای قدرتی امیر

تولده کواچ

جهشی موجیای عادل

فریادا و خوشحالی های خاص مجتبی

مظلومیت میلاد

.

.

.

با این حجم مردمی که ریختن تو پارکها دارن والیبال بازی می کنن

خدارو شکر می کنم که تیم ملی شمشیر بازیمون هیچ پخی نشد !

.

.

.

من با والیبال آشنایی نداشتم

تا اینکه با توپ جمع کنای لهستانی آشنا شدم

الآنم هدفم تیم ملیه واسم دعا کنید

.

.

.

درخواست جدید گروه 5+1 از ایران:

غنی سازی اورانیوم رو بیخیال،

رشد والیبال تون رو متوقف کنید هرچه زودتر…

.

.

.

اعتراف میکنم تنبلی من و دوستم در حدیه که

وقتی داریم والیبال بازی میکنیم

بعد از اولین باری که توپ میافته زمین،

بازیمون به فوتبال تبدیل میشه!!!!…

.

.

.

تو خونه ما یه قانون ناگفته هست که میگه:

هر وقت والیبال رو نگاه نکنی امتیاز میگیره

هر وقت نگاه میکنی گند میزنه

.

.

.

واقعا سعید معروف اول والیبال بوده . . .

بعد دست وپا درآورده…

.

.

.

دیروز یه دختره رو اد کردم بعد مسیج داده : والیبال چی شد ؟

گفتم ایران سه هیچ برد

میگه گلها رو کی زد ؟؟

گفتم سه تا شو علیرضا حقیقی

گفت : وااااااااای حقیقی عاشقشم

یجوری بلاکش کردم که بابای مارک (صاحب فیس بووق!)هم وساطت کنه نتونه پیدام کنه

.

.

.

والیبال یعنی والیبال ایران

یعنی افتخار

یعنی غیرت

بزن کفو ب افتخار بچه های باغیرت

.

.

.

دیگه وقتشه دست از سر علیرضا حقیقی بردارین

نوبتی هم باشه نوبت سعید معروفه

.

.

.

مورد داشتیم شخصی توی عروسی مدعی شده غذا بهش نرسیده

داماد تقاضای ویدئو چک داده

.

.

.

ﻗﺴﻢ ﺑﻪ :

ﺳﺮﻭﯾﺲ ﻫﺎی ﻓﺮﻫﺎﺩ ﻭ ﺁﺭﻣﯿﻨﻤﻮﻥ

ﺟﺎ ﺧﺎﻟﯽ ﻫﺎﯼ ﺳﻌﯿﺪﻣﻮﻥ

ﺩﻓﺎﻉ ﻫﺎﯼ ﺳﯿﺪﻣﻮﻥ

ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻫﺎﯼ ﻇﺮﯾﻔﻤﻮﻥ

ﺍﺳﭙﮏ ﻫﺎﯼ ﻣﺠﺘﺒﯽ ﻭ ﺍﻣﯿﺮﻣﻮﻥ

ﻧیس

ﮐﺴﯽ

ﺩﺭ ﺣﺪﻣﻮﻥْ

.

.

.

خیلی دوس داری برگردی ، مگه نه ؟؟؟
.
.
.
.
.
اس ام اس کواچ به ولاسکو

.

.

منبع:98jok.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 63
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,671
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 42,941
  • بازدید کلی : 619,627