loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 244 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (1)

به گزارش «تابناک»، هموطنانمان در «استان خوزستان»، هفتم اسفندماه 1394 در حالی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پای صندوق‌های رای حاضر شدند که در این استان، در 14 حوزه انتخابیه، می‌بایست 18 نماینده جهت حضور در مجلس شورای اسلامی و 6 نماینده جهت حضور در مجلس خبرگان رهبری برگزیده شوند.


alireza بازدید : 241 شنبه 08 اسفند 1394 نظرات (0)

پوریا پورسرخ متولد ساعت چهار صبح چهارمین روز از چهارمین ماه ۱۳۵۶ (۴ تیر ماه ۱۳۵۶) در تهران، محله جردن است. این بازیگر سرشناس ایرانی اولین فرزند خانواده بود و یک برادر و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. پدر پوریا پورسرخ بازنشسته شرکت نفت بوده و مادرش معلم زبان می باشد. پوریا پورسرخ علیرغم شیطنت، همیشه در درس موفق بوده و مقاطع مختلف را با رتبه های خوب پشت سر گذاشته است. وی تحصیلات را تا درجه دکتری در رشته فیزیولوژی گیاهی ادامه داده 

alireza بازدید : 648 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان مستقیم دوبله فارسی فیلم سرزمین فردا Tomorrowland 2015

 

خلاصه داستان فیلم سرزمین فردا : 

فیلم داستان نوجوانی با نام کیسی نیوتون را روایت می کند که آرزو های بزرگی در ذهن دارد و می خواهد به هر قیمتی که شده به آن ها دست یابد که این باعث ایجاد دردسر و رفتن به اداره پلیس برای او می شود. اما همه چیز تغییر می کند وقتی دروازه ای باستانی به سوی یک دنیای بسیار پیشرفته با نام پیدا می کند و در این راه با مردی با نام فرنک واکر آشنا می شود و با همدیگر تصمیم می گیرند چیز های جدیدی از این سرزمین را کشف کنند… 

 

دانلود در ادامه مطلب ...

alireza بازدید : 301 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

ايسنا/ يک روان‌شناس با تأکيد بر اين‌که امروزه، بيشتر بيماري‌ها زيستي، رواني و اجتماعي هستند، گفت: پرخوري رواني نوعي اختلال است که در آن فرد به‌صورت ناهوشيار آغاز به خوردن مي‌کند و هدفش از اين روش، سيري نيست.

 

«هانيه رضايي» با بيان اين‌که پرخوري رواني يا «بوليميا» نوعي واکنش به اضطراب محسوب مي‌شود، اظهار کرد: متأسفانه افراد مبتلا به اين اختلال به‌طور مخفيانه مقدار زيادي غذا مي‌خورند و گاهي نيز با روش‌هايي مانند ورزش کردن افراطي و يا روزه گرفتن مکرر سعي در جبران آن دارند.

alireza بازدید : 275 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

بیوگرافی علی شادمان + تصاویر علی شادمان

علی شادمان

نام اصلی : محمد
زمینه فعالیت : بازیگر
تولد :  ۴ آذر  ۱۳۷۵
ایلام : ایران
والدین : دكتر مسعود شادمان،بتول رشنوادی
ملیت :  ایرانی
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۵ تا اکنون

alireza بازدید : 360 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

والنتینو کلمنته لودوویکو گاراوانی، زاده ۱۱ مه ۱۹۳۲ در ووگرا، ایتالیا، است و بیشتر با نام "والنتینو" شناخته می شود. او طراح فشن ایتالیایی و مؤسس برند و کمپانی والنتینو است. مهمترین خطوط تولیدی او شامل Valentino، Valentino Garavani، Valentino Roma و R.E.D. Valentino می شوند.

وی یکی از طراحان فشن تأثیرگذار در سطح دنیاست تا جائیکه در سال ۲۰۰۶ ژاک شیراک، رئیس جمهور فرانسه، به او لقب شوالیه لژیون دونور را اهدا کرد. حتی موزه ای به نام والنتینو در رم وجود دارد. در سال ۲۰۰۸ او مدال شهر پاریس را بخاطر خدماتش در حوزه فشن در این شهر دریافت کرد. او در سال ۲۰۰۸

بازنشسته شد و آخرین فشن شوی او در موزه رودن پاریس برگزار شد.

 

 

alireza بازدید : 264 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

 متاسفانه در کشور ما هر چه به جلو می رویم فرهنگ رانندگی صحیح جای خود را به غلط ترین شیوه های رانندگی می دهد. گاهی اوقات به نطر می رسد که گواهینامه فقط به گرفتن پدال گاز و کلاچ است!؟

alireza بازدید : 347 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

بیوگرافی کامل مرتضی احمدی + عکس

مرتضی احمدی (زاده ۱۳۰۳) بازیگر سینما و تلویزیون و گوینده و خواننده ایرانی است.

نام اصلی : مرتضی حاج سید احمدی

زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون

ملیت : ایرانی

تولد : ۱۰ آبان ۱۳۰۳

تهران

درگذشت : ۳۰ آذر ۱۳۹۳

تهران . منزل شخصی

محل زندگی : تهران

پیشه : بازیگر, گوینده, خواننده

همسر(ها) : زهرا جوانشیر

فرزندان : آزیتا (متولد ۱۳۳۷) – مازیار (متولد ۱۳۴۰)

 زندگی

تولد و تحصیلات

 

احمدی در ۱۳۰۳ در جنوب تهران از خانواده‌ای با اصـالت تفرشی به دنیا آمد. پدرش سَقط‌فروش بود. برای تـحصیل ابتدا به مکتب و سپس به دبستان منوچهری در میدان گمرک رفت و بعد از آن به دبیرستان شرف و دبیرستان روشن رفت.

alireza بازدید : 196 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم جدید شکاف لینک مستقیم  

لیست بازیگران شکاف

هانیه توسلی ، بابک حمیدیان ، سحر دولتشاهی ، پارسا پیروزفر و علیرضا علویان.

 

خلاصه داستان شکاف

این فیلم داستان زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می کنند اما حادثه ای برای کودک باعث می شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود.

 

اخبار فیلم شکاف

-

 

تاریخ اکران شکاف

۹ دی ۱۳۹۴.

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

5 تا 6 ماه پس از اکران.

 

alireza بازدید : 258 پنجشنبه 06 اسفند 1394 نظرات (0)

 

DirinDirin 1.0.17 بازی فکری و پازلی برای اندروید می باشد؛ اگر شما هم از دسته طرفداران انیمیشن های کوتاه باشید ، احتمالا با نام سری انیمیشن دیرین دیرین آشنایی دارید.پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما هم از طرفداران انیمیشن های دیرین دیرین هستید ، بازی این عنوان محبوب را به هیچ وجه از دست ندهید ! چرا که بازی و نقش آفرینی در نقش کاراکترهای جالب و خنده دار دیرین دیرین می تواند بسیار سرگرم کننده و دوست داشتنی باشد. عجله کنید و همین حالا به طرفدارا دیرین دیرین بپیوندید ؛ یک بازی هیجان انگیز با دارا بودن تمامی انیمیشن ها و کاراکترهای دیرین دیرین !

alireza بازدید : 173 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

انیمیشن جمشید و خورشید

گروه فیلم : انیمیشن

سال تولید : 1393

کارگردان : بهروز یغماییان

بازیگران : پرویز پرستویی، امین حیایی، ترانه علیدوستی، رامبد جوان، حبیب رضایی، چنگیز جلیلوند، ثریا قاسمی

خلاصه داستان : در گذشته های دور و در گوشه ای از سرزمین پهناور ایران، گروهی از شاه زادگان به خواستگاری خورشید دختر پادشاه می آیند تا شایسته ترین آنها انتخاب و داماد و وارث تاج و تخت پادشاه شوند. منجم دربار که سالهاست عاشق دختر پادشاه است ، خورشید را دزدیده و او را به سرزمینی دور می برد. جمشید برای نجات خورشید به جنگ با منجم می رود و… شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت دانلود روزانه این فیلم را دریافت کنید

 

دانلود انیمیشن جمشید و خورشید

alireza بازدید : 199 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

جوک خنده دار باحال, طنز تلگرام

 

یکی از تخصصهای خانمها اینه که با یک پراید هاچ بک میتونن یه اتوبان شیش بانده رو بند بیارن 
.
.
از نحوه کار اطلاعی در دست نیست چون خودشون بلدن فقط

 

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ جوکهای جدید و خنده دار تلگرام ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

alireza بازدید : 188 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

بیوگرافی جذاب وخواندنی مرتضی پاشایی – Morteza Pashaei

مرتضی پاشایی (زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۶۳) خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ ایرانی است. او دانشجوی رشته گرافیک بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. پاشایی در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به علت شرایط وخیم بیماری بستری شد و او پس از ده روز در بامداد آدینه بیست و سوم آبان در همان بیمارستان از دنیا رفت.

نام اصلی : مرتضی پاشایی

تولد : ۲۰ مرداد ۱۳۶۳

تهران، ایران

درگذشت : ۲۳ آبان ۹۳

تهران بیمارستان بهمن

خاستگاه : ایرانی

سبک‌ها : پاپ فارسی

سازها : گیتار و پیانو

 

سال‌های فعالیت : از ۱۳۸۹ تا کنون

alireza بازدید : 330 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

گلوریا هاردی بازیگر دورگه ایرانی – فرانسوی که این روز ها با بازی درخشان خود در سریال کیمیا چهره محبوب بین مردم پیدا کرده او در شبکه اجتماعی خود با ذوق زدگی از این همه محبت مردم از آنها تشکر کرد، گلوریا هاردی همسر ساعد سهیلی بازیگر جوان که او هم با بازی زیبای خود در گشت ارشاد شناخته شد.

گلوریا هارد در اولین تجربه بازیگری خود در ایران با بازی در نقش رها (آزاده) در سریال کیمیا نقش آفرینی کرده است و احتمال می رود جز بازیگران پرکار چند سال آینده ایران با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ضبط میشود استفاده کرد.

alireza بازدید : 191 چهارشنبه 05 اسفند 1394 نظرات (0)

قاسم سلیمانی در روستای قنات ملک در شهرستان رابر در استان کرمان به دنیا آمد. او فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران است. او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله کرمان بود. وی در ۴ بهمن ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشکری دریافت کرد.طبق منابع غربی، سلیمانی نقش مهمی در دادن قدرت نظامی به حزب‌الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، جنگ افغانستان، شکل‌دهی به فضای سیاسی عراق پس از سرنگونی رژیم صدام، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق داشته است. وی تا پیش از حضور علنی در جنگ علیه داعش در عراق، از حضور در انظار عمومی پرهیز می‌کرد. ولی حکومت ایران با معرفی و شناساندن وی از زمان حضورش در عراق در نبرد علیه داعش 

 

alireza بازدید : 176 سه شنبه 04 اسفند 1394 نظرات (0)

نام کارتون: خانه – Home

سال تولید: 2015

ژانر فیلم: انیمیشن ماجراجویی، فانتزی

محصول آمریکا

مدت زمان: 94 دقیقه

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی: دارد

فرمت: MKV

حجم: 1.3 گیگابایت + 650 مگابایت

سازنده: دریم ورکس

alireza بازدید : 104 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

در این دوره آموزشی شما می توانید تا در یک پروژه خوب و عظیم یک تاج گل زیبا را توسط فتوشاپ طراحی کرده و بتوانید تا با استفاده از ابزارهای طراحی فتوشاپ به صورت کاملا ساده این تاج گل را طراحی نمایید. اکثر کار با ابزار Pen فنوشاپ انجام می شود و شما تنها می توانید تا با کنار هم قرار دادن گلبرگ ها و گل ها پالت های رنگی مختلف را در کنار هم قرار داده و بتوانید تا به درستی آنها را در کنار یکدیگر قرار دهید. این دوره آموزشی را دریافت کرده و ماجراجویی خود را شروع نمایید.

alireza بازدید : 167 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

چندی پیش بازی کلش رویال Clash Royale برای دیوایس های آی او اس برای دانلود منتشر شد و پس از مدت ها انتظار ها به پایان رسد و بازی کلش رو یال برای اندروید در گوگل پلی منتشر شد و ما هم طبق قولی که داده بودیم در اولین فرصت این بازی رو برای دانلود قرار دادیم.
شاید پس از افت چشمگیری که بازی کلش آو کلنز بعد از آپدیت بزرگ در مارکت گوگل پلی و البته تمام نقاط دنیا داشت، سوپر سل را مجبور کرد که بسیار زودتر از حد پیش بینی ها از بازی جدید خود رونمایی کند تا بلکه دید نسبتا منفی که نسبت به بازی کلش و البته اهداف این غول بزرگ بازی سازی در بین کاربران ایجاد شده بود از ذهن گیمر های دنیا کمرنگ شود.در این بازی شما باید با تخریب برج های پادشاهی حریف تاج پادشاهی را به کسب کنید و با بدست آوردن  chests دستاوردهای جدید با باز کنید.همچنین می توانید در این بازی همانند کلش آو کلنز قبیله ای برای خود تشکیل دهید بازی کلش رویال یک بازی مالتی پلیر کارتی (به اصطلاح Card Collection) است که در آن می توانید به صورت رو در رو با حریفانتان به طور ریل تایم (همزمان و دوئل) مبارزه کنید. در این بازی هم هدف ارسال نیروها به سمت سپاه دشمن برای تخریب برج ها و سرنگون کردن پادشاه آنهاست.

alireza بازدید : 200 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

لحظه تحویل سال ۹۵ در ایران :
لحظه تحویل سال ۱۳۹۵ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران
۰۸:۰۰:۱۲ (ساعت ۸ و صفر دقیقه و ۱۲ ثانیه )
روز یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵ هجری شمسی
مطابق ۱۰ جمادی‌ الثانی ۱۴۳۷ هجری قمری
و ۲۰ مارس ۲۰۱۶ میلادی

alireza بازدید : 442 چهارشنبه 28 مرداد 1394 نظرات (0)

مقایسه طالع ماه ها با یکدیگر

» علاوه بر مقایسه طالع ماه های تولد زن و مرد ، سال های تولد هم باید مورد توجه قرار گیرد ، بعنوان مثال رابطه متولد سال اسب و متولد سال بز با یکدیگر بسیار عالی بوده و پیوند خوب و مبارکی خواهند داشت و اگر مثلا" سال اسب متولد اردیبهشت باشد و سال بز متولد مرداد اینطور استنباط میشود که چون طالع اردیبهشت و مرداد بهم نمیخورد پس این پیوند خوب نیست اما با توجه به سال تولد این طالع خوب میباشد .

alireza بازدید : 190 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

فال روزانه - فال امروز شما شنبه 10 مرداد 1394

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

 فال روز متولدین فروردین:

اگر امروز کسی داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید...

alireza بازدید : 319 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (0)

در این پست برای کاربران عزیز 98 جوک مدل های جدید از تونیک و سارافون های هندی

آماده کردیم و امیدواریم از آنها استفاده کنید و برای شما مفید واقع شود.

برای مشاهده مدل ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

alireza بازدید : 193 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

فال روزانه 27 تیر 94

فال 27 تیر 94

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

 

دوست عزیزی که 27 تیر به دنیا آمده ای تولدت مبارک! امسال سر خود را بالا بگیرید و با غرور از تمام لحظات خود نهایت لذت را ببرید. به دنبال کارهایی باشید که از انجام آنها شاد و خشنود می شوید. در ماه مرداد باید تصمیمات مهمی بگیرید که بر شرایط مالی شما تاثیر می گذارد، بنابراین با احتیاط قدم بردارید.  برای زمان خود ارزش قائل شوید و به دنبال آرزوهای زندگی تان باشید. به زودی اتفاق های خوبی در زندگی شما خواهد افتاد. در ماه آبان سعی کنید لحظات بیشتری را به تنهایی خود اختصاص دهید. تحرک و ورزش را در برنامه روزمره خود قرار دهید تا همیشه بدنی سالم داشته باشید. در ماههای آخر سال عشق، زندگی شما را دگرگون می کند و تجربه های فوق العاده ای را پیش رو خواهید داشت.

بقیه در ادامه مطلب...

alireza بازدید : 160 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

جوک باحال و جالب در مورد حیوانات 

جوک خفن در مورد حیوانات

.

 

ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺧﺮﻩ ﺭﯾﻤﻞ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻣﯿﺮﻩ ﺟﻨﮕﻞ ﻫﻤﻪ ﺣﯿﻮﻭﻧﺎ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻣﯿﮕﻪ ﭼﯿﻪ ﺗﺎﺣﺎﻻ ﺁﻫﻮ ﻧﺪﯾﺪﯾﺪ ؟

ﺑﯿﻤﺰﻩ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﯿﺪ ….

 

 

.

بقیه جوک ها در ادامه مطلب

alireza بازدید : 161 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

جوک های باحال و جدید ضد دختر

جوک باحال و جدید ضد دختر

با سلام خدمت کاربران جوک اینبار با جوک های جدید ضد دختر اومدیم!

تاکید میکنیم از این جوک ها هیچ منظوری نداریم و هدف فقط تفریح و خنده هست

.

دختره استاتوس گذاشته : اینقد بدم میاد از پسرهایی که میرن تو اینترنت برا علافی 😐

حالا انگار هر وقت خودش میره ، یه عمل پیوند کلیه انجام میده !

.

.
بقیه در ادامه مطلب
alireza بازدید : 179 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (1)

طنز های فقط یک ایرانی میتونه

طنز باحال فقط یک ایرانی میتونه

فقط یه ایرانی میتونه صبح جمعه ساعت 6 با هزار مشقت و برنامه ریزی قبلی پاشه بره بیرون حلیم بخوره , پارک بره,ورزش هم کنه,

بعد ساعت 9 برگرده خونه بگیره تا ظهر بخوابه 

.

بقیه در ادامه مطلب

alireza بازدید : 225 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

استاتوس و جوک در مورد پشه

استاتوس و جوک باحال در مورد پشه

.

قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم

به طوری که اجسام از فاصه ۲۳٫۵ میلیمتری قابل رویت نیستن ،

بازم پشه ه میاد زیره گوشم صدای هیلیکوفتِر درمیاره !

یاد “جان سخت ۴″ افتادم …

.

.

.

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه !

.

بقیه در ادامه مطلب

alireza بازدید : 597 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

جوک و اس ام اس باحال و خنده دار بانک ملی

جوک بانک ملی

.

توپیاده روراه میرفتم ازجلوبانک ملی ردشدم درش بازبود بادکولرش یه لحظه خورد

بهم یه کم خنک شدم فکرمیکنین بعدش چی شد

مسیج اومده مبلغ ۷۲۴تومان ازحساب شما کسر گردید بابت بادکولر!!!

.

بقیه در ادامه مطلب

alireza بازدید : 405 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس ها و جک های خنده دار والیبالی

جوک باحال والیبالی

 

با سلام به کاربران عزیز 98جوک در این پست براتون جک های والیبالی اماده کردیم

امید واریم ازشون لذت ببرید

.

اعتراف میکنم تنبلی من و دوستم در حدیه که

وقتی داریم والیبال بازی میکنیم

بعد از اولین باری که توپ میافته زمین،

بازیمون به فوتبال تبدیل میشه!!!!…

.

بقیه در ادامه مطلب

alireza بازدید : 225 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (1)

عکس جنجالی از کتک خوردن ازاده نامداری از فرزاد حسنی

ازاده نامداری از فرزاد حسنی کتک خورد

عکس جنجالی کتک خوردن ازاده نامداری از فرزاد حسنی :

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،باید…این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن…

.

.

بقیه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 862
  • بازدید ماه : 862
  • بازدید سال : 42,132
  • بازدید کلی : 618,818