loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ArminTak بازدید : 197 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

یکی از فاکتورهای پیری زودرس که اغلب نادیده گرفته می‌شود استرس است 

5 علتی که سبب پیری زودرس خانم ها می شود
یادتان باشد که مصرف زیاد و بیش از اندازه‌ی قند و مواد قندی کلاژن پوست را از بین می‌برد و باعث پیری سلول‌ها می‌شود.
پیری یک پدیده‌ی طبیعی است و باید با آرامش روان و خوش‌بینی با آن مقابله کرد. مدت‌هاست که علم و محققان به نتایج جدیدی در خصوص مقابله با رد پای گذشت زمان دست نیافته‌اند. با این حال به نظر می‌رسد که برخی عوامل دخالت زیادی در پیری زودهنگام دارند و در عین حال داشتن سبک زندگی سالم باعث جوان نگه داشتن بافت‌ها می‌شود.

 

ArminTak بازدید : 177 جمعه 23 مرداد 1394 نظرات (0)

مسواک زدن بیش از حد باعث بروز بيماري لثه و ساييدگي دندان می شود. 

برخي عادت ها در سال هاي اول زندگي شکل مي گيرد و به مرور زمان همه چيز تغيير پيدا مي کند. اما از کجا بايد بدانيم که کدام شيوه ها از رده خارج شده و کدام همچنان تأييد شده و علمي است؟ محققان پس از انجام بررسي بين حدود ۵۰۰ داوطلب مرد، يک فهرست از چند روش منسوخ شده، تهيه و جايگزين هاي آن را معرفي کردند.

ArminTak بازدید : 134 جمعه 16 مرداد 1394 نظرات (0)

نخوردن صبحانه باعث از دست دادن انرژی بدن میشود. 

یکی از پرسش‌هایی که بیشتر اوقات برای افراد مطرح می‌شود این است که چرا زود خسته می‌شوند و چگونه می‌توانند انرژی بیشتری کسب کنند. تنها پاسخی که کارشناسان سلامت برای این سوال دارند عادت‌های غلط و روزمره و انتخاب یک الگوی ناسالم است که به خستگی زودتر و بیشتر می‌انجامند.

ArminTak بازدید : 286 چهارشنبه 07 مرداد 1394 نظرات (0)

انگل می تواند یک تهدید جدی برای سلامت باشد. 

چطور بفهمم در بدنم انگل وجود دارد؟
شما تنها نیستید. بی‌آنکه بدانید، در روده، معده و دیگر گوشه‌های بدن شما زندگی می‌کنند و هر روز که می‌گذرد، به تعدادشان افزوده می‌شود. انگل‌ها ‌مهمان‌های ناخوانده‌ای هستند که هیچ کس برای‌شان دعوت‌نامه نفرستاده و از حضورشان در بدنش خوشحال نمی‌شود. با این وجود آنها راه‌شان را پیدا کرده و بدن شما را با عوارض و اختلالات عجیبی روبه‌رو می‌کنند که برای درمان‌شان باید ماه‌ها و حتی سال‌ها وقت و پول صرف کنید.

ArminTak بازدید : 149 شنبه 03 مرداد 1394 نظرات (0)

از راههای تقویت عضلات و افزایش وزن تمرین با وزنه است 

آیا ورزش برای افرادی که خیلی لاغر هستند خطر دارد؟
در دنیای رسانه‌ها، جایی که کاهش وزن یعنی همه چیز، سخت است که باور کنیم بعضی‌ها هم نیازمند افزایش وزن هستند. ترکیبی از تمرین‌های ورزشی مناسب، و افزایش کالری صحیح، می‌تواند به شخصی که کمبود وزن دارد کمک کند تا به وزن سلامت برسد

ArminTak بازدید : 738 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

ترمیم شکستگی‌های ستون فقرات با تزریق سیمان های طبی 

خیلی سخت است که پدر یا مادری سالمند یا عزیزی مبتلا به سرطان داشته باشید که از کمردرد رنج می‌برد، اما امکان جراحی باز برایش وجود نداشته باشد. این ‌که شاهد درد کشیدن آنها باشید و کاری از دستتان برنیاید کار را سخت‌تر می‌کند ،اما محققان بیکار ننشسته‌اند و هر روز روش‌های جدیدی برای خاتمه دادن به این قبیل دردها ابداع می‌کنند.

ArminTak بازدید : 146 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

برای کمک به کسی که دچار خفگی شده از مانور هایملیخ استفاده کنید 

علل و روش های پیشگیری از خفگی
خفگی چیست؟
خفگی زمانی اتفاق می‌افتد که شیء، غذا یا مایعات در گلو گیر می‌کند. خیلی وقت‌ها بچه‌ها بخاطر وارد کردن اشیاء مخالف در دهانشان، دچار خفگی می‌شوند. افراد بزرگسال معولاً بخاطر داخل کشیدن دود یا تند غذا یا مایعات خوردن دچار خفگی می‌شوند.

ArminTak بازدید : 168 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

استرس های شغلی باعث بروز بیماری‌های سایکوسوماتیک می شود. 

همه ما بر اساس توانایی‌ها، علایق خود و امکانات موجود شغلی انتخاب می‌کنیم و به صورت موقتی یا دائم در آن زمینه مشغول به کار می‌شویم اما گاه آنقدر درگیر و غرق آن می‌شویم که توجه به سلامت جسم و روان را در این میان فراموش خواهیم کرد.

ArminTak بازدید : 329 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

امگا ۳ خطر بروز بيماريهای قلبي را کاهش مي دهد. 

برنامه غذايي ژاپني- مقابله کننده با سرطان
يکي از سالم ترين برنامه هاي غذايي مصرف ماهي است که سرشار از اسيدچرب امگا۳ است. خطر بيماري قلبي و سکته را کاهش مي دهد. سبزي هاي چليپايي و سوياي تخمير شده خطر بروز سرطان سينه را کاهش مي دهد؛ زيرا باعث تعادل هورمون ها مي شود. ژاپني ها جلبک هاي خوراکي مصرف مي کنند. اين جلبک ها حاوي مواد معدني مانند سلنيم و يد است که براي عملکرد تيروئيد لازم است.

ArminTak بازدید : 182 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (1)

سرطان معده خاموش و بی‌علامت است 

علل ابتلا به سرطان معده
استفاده از آب و غذای سالم و عدم مصرف غذاهای فست‌فود و درمان هلیکوباکتر می‌تواند از ایجاد سرطان معده جلوگیری کند.

ArminTak بازدید : 145 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از روشهای پیشگیری از فراموشی ، ورزش کردن و فعالیت بدنی است 

با 5 روش از فراموشی پیشگیری کنید
یکی از عوارض ترسناک افزایش سن، فراموشی است. خوشبختانه تحقیقات جدید نشان دادند روش‌های متعددی وجود دارد که از فراموشی جلوگیری یا روند پیشرفت آن را کند می‌کنند. برای آشنایی با برخی از این روش‌ها با ما همراه باشید.

ArminTak بازدید : 185 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

پوکی استخوان در زنان بسیار شایع است

 

1- از مواد مغذی حیاتی بهره مند شوید!
برای پیشگیری از پوکی استخوان از رژیم غذایی سالم که تامین کننده مواد مغذی چون پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم و ویتامین D است، هم استفاده کنید.


ArminTak بازدید : 187 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

تغذیه نامناسب یکی از علل ایجاد ورم می باشد.

ادم (ورم) علائم مختلفی را شامل می شود که از آن جمله می توان به بادکردگی و پف آلودگی اطراف چشم ها، صورت و گونه ها، پشت دست ها، مچ پاها، روی پنجه های پاها و ساق پا اشاره کرد.

ArminTak بازدید : 154 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

بیماری پرندگان، بیماری طوطی نام دارد.

فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی در کشور ما رو به گسترش است. این در حالی است که اگر در کشورهای غربی چنین فرهنگی جاافتاده و تثبیت شده است، پیشاپیش اهمیت دادن به بهداشت حیوانات خانگی نیز جدی گرفته شده؛....

ArminTak بازدید : 147 جمعه 05 تیر 1394 نظرات (0)

شاید شما هم مثل خیلی‌ها فکر می‌کنید پشت میز‌نشینی، کار با رایانه و لپ‌تاپ و به عبارتی زندگی کارمندی یکی از بهترین مشاغل دنیاست، چرا که هزار و یک مزیت دارد؛ مثلا این‌که به دلیل فعالیت‌های بدنی سخت دچار خستگی‌های مزمن نمی‌شوید، یا این‌که مجبور نیستید در گرما و سرما در معرض آسیب‌های محیطی قرار بگیرید، اما بد نیست بدانید آسیب‌های زیادی سلامت پشت‌میزنشین‌ها را تهدید می‌کند.

ArminTak بازدید : 121 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

برای اینکه چشم‌ها خوب ببینند، اشعه‌های نور باید توسط قرنیه و عدسی شکسته شوند، طوری که روی شبکیه، لایه عصبی که در پشت چشم کشیده شده، متمرکز شوند.

ArminTak بازدید : 194 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

اپیدرمولیز بولوسا (EB) یک بیماری ارثی در بافت‌های پوستی می‌باشد که در پوست و غشای مخاطی ایجاد تاول می‌کند. شیوع این بیماری ۱ در ۵۰۰۰۰ است. شدت بیماری از ملایم تا کشنده تغییر می‌کند. این بیماری از یک جهش ژنتیکی در کراتین یا کلاژن ایجاد می‌شود  این بیماری در تمامی گروه های قومی و نژادی رخ می دهد و به طور مساوی بر مردان و زنان اثر می کند.

iman بازدید : 173 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت 98 جک

امروز می خوایم اندکی از فواید میوه ی خیار رو براتون ذکر کنیم تا متوجه بشید که خیار چه قدر مفید است

برای دیدن فواید به ادامه ی مطالب برید...

ArminTak بازدید : 168 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

میلیاریا (miliaria) که عرق‌سوز نیز خوانده می‌شود، به علت انسداد غدد عرق در پوست ایجاد می‌گردد. ضایعات آن به شکل وزیکول‌های (تاول‌های پوستی کوچک پر از مایع که ممکن است در عرض چند ساعت ظاهر شده و ناپدید گردند) قرمز کوچک هستند که معمولا بر روی قسمت‌های پوشیده بدن ایجاد می‌شوند.

ArminTak بازدید : 258 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)


علائم تب مالت و راههای پیشگیری و درمان تب مالت به عنوان یک بیماری معروف به بیماری هزار چهره و همچنین راههای انتقال تب مالت را به طور کامل در این بخش برایتان خواهیم گفت...

ArminTak بازدید : 132 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)

سرگیجه ناراحتی نسبتا رایجی بین مردم است و همه انسان ها ممکن است چند بار در طول زندگی آن را تجربه کنند. اغلب بیماران هم بدون مراجعه به پزشک و با استراحت یا خوردن آب و مقداری خوراکی بهبود می یابند اما سرگیجه همراه با زمین خوردن، کاهش حواس، تاری دید، تهوع و استفراغ کمی جدی تر است و شاید هم هشداری برای بیمار تا به دنبال یافتن علت و برطرف کردن آن باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 893
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 42,163
  • بازدید کلی : 618,849