loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ArminTak بازدید : 270 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

مورد داشتین دختره ۲ روز رفته فرانسه بهش

گفتن :صبحانه چی میخوری ??

گفته:کغه مغبا با نون بغ بغی !!!

خدایاا خودت شفا بده !!!!

 .

 .

بچه ها من واسه تعطیلات نوروزبا یک تور عازم اروپا بودم

منتها تور سوراخ بود افتادم تو حیاط خونمون …

از همینجا عیدو بهتون تبریک میگم…

.

دیشب رفتم دستشویی ساعت ۱۲بود.

اومدم بیرون ساعت ۱:۰۵ شده بود

 .

ﺍﻭﻝ ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﺍﺯ ﺭﮒ ﮔﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺳﯿﺰﺩﻫﻢ ﻓﺮﻭﺭﺩﯾﻦ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺮ ﺍﺳﺖ!

 

ﺳﺘﺎﺩ ﺯﻫﺮﻣﺎﺭ ﮐﺮﺩﻥ ﺗﻌﻄﯿﻼﺕ…!!!

.

 .

از من عیدی نخواین
من خودم هدیه الهی ام

اینجوریم نگاه نکن خدا قهرش میگیره

 .

 .

پسره ﺍﮔﻪ یه ﮐﭙﯽ ﺍﺯ ﻗﯿﺎﻓﺸﻮ ﺑﺒﺮﻩ ﺑﺎﻧﮏ ﮐﺸﺎﻭﺭﺯﯼ
ﺑﻬﺶ ﻭﺍﻡ ﺧﺸﮑﺴﺎﻟﯽ ﺗﻌﻠﻖ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
ﭼﺸﺎﺗﻮ ﺑﺒﻨﺪ ﻣﻨﻮ ﺗﺼﻮﺭ ﮐﻦ ، ﻣــــــــــﺎﻫﺘﻮ ﺩﯾﺪﯼ؟
یعنی کاکتوس اعتماد به نفس اینو داشت
سالی سه بار هلو میداد

 .

 .

به مامان گفتم تولّدت چی دوست داری برات بگیریم ؟
گفت : سلامتی شما برام بهترین هدیه‌ی تولّده .
ماکروفر

 .

 .

رازهایتان را به زنان نگویید!!!

زیرا زنها دو گونه با راز برخورد میکنن
یا آن را انقدر بی ارزش میدانند که به همه میگویند
یا آن را انقدر مهم میدانند که حیفشان می آید به کسی نگویند
خلاصه در هردو صورت میگن!!!
پس نگو برادر من نگو!

.

.

شمـا هم وقتی به کسـی میگین فلان ساعت بیدارم کــــن
وقتـــــی کـه داره بیدارتون مـیکـــنه از کَــــرده خودتون پشـــیمون میشین

.

 .

خطرناکترین خوردنیه دنیا . . .

گولِ ظاهره آدمارو خوردنه !

.

.

ﺁﻗﺎ ﺍﯾﻦ Gf ﭼﯿﻪ؟؟ !!؟؟
ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻫﯽ ﭘﯽ ﺍﻡ ﻣﯿﺪﻥ ﮐﺎﺵ ﻣﻦ Gf ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻡ !!!
ﻓﺤﺶ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ؟؟؟
ﻭﺍﻻ …
ﻣﺎ ﻫﻢ ﺳﺎﺩﻩ …

 .

 .

از خواب پاشدم دیدم کسی خونه نیست !!

زنگ زدم به مامانم میبینم صدا جیغ و داد و سوت میاد! میگم: کجایین؟
مامانم با خوشحالی: ما اومدیم شهر بازی تو مگه باهامون نیستی؟

 .

 .

ﻧﺎﻣﻪ یه شاگرد به ﻣﻌﻠﻤﺶ:
ﻣﻮﻋﻠﻢ ﺍﺿﯿﻀﻢ ﻋﺾ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻤﻦ ﺧﺎﻧﺪﻥ ﻭ ﻧﻮﺷﻄﻦ ﻋﺎﻣﻮﺧﻄﯽ ﺣﻀﺎﺭ ﺑﺎﺭ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ.
ﺷﺎﮔﺮﺩﺕ الی اسقر

میگن معلمه الان وسط کویر لوت از راه ماهیگیری زندگیشو میگذرونه

   .

برام اس ام اس اومده… از اتاق دویدم سمت گوشیم مامانم تا منو دیده میگه

اس ام اس اومده برات،استخوون که پرت نکردن

نابود شدم…میفهمى؟؟!!!
نااااااااااااااااابووووووووود.

 .

.

یکی از بهترین رسم های عید نوروز در بین خانواده های ایرانی

باز نکردن در به روی مهمونهاست!!

 

98JOK.COM

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 228
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,769
  • بازدید ماه : 1,769
  • بازدید سال : 43,039
  • بازدید کلی : 619,725