loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ArminTak بازدید : 145 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

اعتراف میکنم تو خونه وقتی مامانم باهام کار داره اسم همه خواهرام و داداشام رو میگه جز من،
 اخرشم یادش نمیاد فحش میده!!!
همه این جورین یا فقط مامان من اینطوریه؟؟؟

.

.

دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم ؟
خواستم بگم آب نمک قر قره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن
بنده خدا یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه
دکتر گفته مجرای تنفسیت شکرک بسته

.

.

دختره اینقدر پست عاشقانه گذاشته
که دل منم واسه پسره تنگ شده
داداش اگه راه داره برگرد
خیلی آقایی

.

 .

این دهه شصتیا که هی نسل سوخته نسل سوخته میکنن
فکر نکنن ما یادمون رفته ماه رمضوناشون تو زمستون بوده !

.

.

ﻭﺻﻴﺖ ﻛــــــﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﻲ ﻣـُـﺮﺩﻡ ﻛـِـــــﺮِﻡ ﺿﺪ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﻭ
ﻋﻴﻨﻚ ﺩﻭﺩﻳﻤـــــﻮ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺧﺎﻙ ﻛﻨﻦ…
ﻧﯿﺲ ﻫﻤــــﺶ
ﻧﻮﺭ ﺑﻪ ﻗﺒﺮﻡ ﻣﯿﺒﺎﺭﻩ ،
ﻣﻨﻢ ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘـــــــﻢ حســــاس

 .

.

امروز دلم به حال انگشت وسطی پام سوخت !
طفلی خیلی مظلومه
نه مثه شست تو چشه 
نه مثه اون کنار شست بلنده
نه مثه این دوتا کناری به درو دیوار می خوره
همین طور تنها
زندگیش یکنواخت
فقط زنده س
زندگی نمی کنه
انگشت وسطی پام دوستت دارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 60
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 232
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 396
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,778
  • بازدید ماه : 1,778
  • بازدید سال : 43,048
  • بازدید کلی : 619,734