loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hesam.ro بازدید : 280 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/200868/mbtj6s.jpg

 

مجری: فامیل دور بالاخره از عروسی برگشتین؟

فامیل: آقای مجری خراب شد!

مجری: ای بابا رفتین اونجا چی رو خراب کردین!؟

فامیل: چیزی خراب نشد،میگم خر آب شد رفت تو زمین! هرچی میگردیم پیداش نمیکنیم!

مجری: جیگر گم شده!؟ خب زنگ بزنین به پلیس 110!

فامیل: زنگ زدیم،برگشت پرسید آخرین بار خرتون رو کجا دیدین؟ من گفتم وسط مجلس! اونم گفت شمارتو میدم پیگیری کنن بیان پدرتو دربیارن!

مجری: ای وای بدبخت شدیم!

فامیل: نترس آقای مجری خودم دوباره زنگ زدم بهشون درستش کردم

مجری: گفتی منظورم مجلس عروسی بود؟

فامیل: نه بابا گفتم "خر ما داشت وسط مجلس سخنرانی میکرد" که یه وقت اگه پیداش کردن بخاطر رقصیدن بهش گیر ندن!!"

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 76
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 274
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 1,941
  • بازدید سال : 43,211
  • بازدید کلی : 619,897