loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 222 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جوک خنده دار الکی مثلا جدید

98جوک|جوک جدید|جوک|اس ام اس|پیامک

چه فرقی میکند کجا زندگی کنی…
وقتی زبانت را نفهمند
همه جا غریبی…
..
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
#الکی.مثلا.خیلی.با.فهمو.شعورم..یه.پا.شریعتی.هستم.واسه.خودم
هم گروهی های محترم قدر منو بدونید وژدانا

 

————————— ************* —————————
این #الکی مثلا هم در دسری شده والا
.
.
.
.
.
دختر داییم ۵سالشه میگه بزنمت میگم چرا عزیزم میگه الکی مثلا من غلدورم..|

————————— ************* —————————

من و نون و گوجه �������� همىن الان ىهوىى

 

 

 

#الکی.مثلا ما پولداریم:|

————————— ************* —————————

خب دوست عزیز مثه بچه ی آدم بگو ممنون دیگه
بسی رنج بردم در این سال سی/عجـــــب زنده کردم زبان پارسی
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا منم نگران زبان فارسی ام^_^

————————— ************* —————————

آهااااااااااااااااای مخاطب خااااااااااااصمممم

هان چیه فکر کردین الان میگم الکی مثلا منم مخاطب خاص دارم…….مخاطب خاصم جوووون عمت بیا کامنت بزار ایناااا ضایع بشن

————————— ************* —————————
عشق اولم رو گرفتن..شعر شب هامو ربودن
حسی ک برای من بود.. با دروغ ازم گرفتن
میگن هیچ عشقی تو دنیا..مثل عشق اولی نیست
آره بخدا ک راسته…#عشق.من.ولی.دیگه.نیست
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
..
.
.
#الکی.مثلا.عشقم.با.لگد.دکم.کرده

————————— ************* —————————
دیگر از تو متنفرم!

 

#الکی مثلا بقیه از تو خوششون میاد

————————— ************* —————————

برو بچ من کارنامه ام رو ۲۰ شدم
اینقدر بدم میاد ازونایی که ۱۶/۷۵ شدن که نگو
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
#الکی.مثلا من بچه خرخونم
باور کنید نمره دومی نمره من نیست….
الکی خودشو چسبونده تو کارنامه من

————————— ************* —————————
هر اومدنی یه رفتنی داره
هرسلام یه خدافظی
اینمدت خیلی چیزا یادگرفتم
ولی اینجادیگه جای من نیست
باید امشب بروم وکوله باری را که به اندازه تنهایی من جا دارد باخود ببرم
باز کی کفشا منو ورداشته بیادبذاره سرجاش!
مارفتیم:-(
.
.
.
.
#الکی مثلا دارم میرم^_^

————————— ************* —————————
من : وای مامان سرم و گلوم درد میکنه.
مامانم: وای چیشدی? فردا نمیخواد بری مدرسه.
من:نمیشه. درس دارم.
مامانم:حالا یه روزه دیگه. اشکال نداره.
من:باشه .مجبورم نرم.

الکی مثلا من فردا امتحان علوم ندارم.

————————— ************* —————————
من از تمام پسرای اددلیستم حمایت میکنم

الکی مثلا من رئیس حمایت از حیواناتم ۰_o

————————— ************* —————————
منو عشقم همین الان یهویی..

 

الکی مثلا منم عشق دارم:|

————————— ************* —————————

ضدحال ینی اینکه شب تولدت باشه
.
.
.
.
اولین نفری که بهت تبریک میگه همراه اول باشه!
ایشششش!
خجالت بکشین!
#الکی مثلا من بدبختم!

————————— ************* —————————
پسر عموم اومده میگه شلوارتو بکش پایین

میگم ها؟؟برا چی؟؟

 

میگه الکی مثلا من تزریقاتیم

————————— ************* —————————

آخیش بالاخره از دست این الکی مثلاها راحت شدم!
.
.
.
.
.
.
.
.

الکی مثلا دیگ کسی الکی مثلا نمیزاره

————————— ************* —————————

رفتم سوپر مارکت یه چیپس ورداشتم رفتم بیرون
گفت:اهای کجا میری
گفتم:الکی مثلا پولشو دادم. گفت بیا رفتم زد تو گوشم تا یه ربع صدا زودپز میدادم
گفت:منم الکی مثلا بقیه پولو دادم

————————— ************* —————————
دخترای جملک همه عین مربا تو شیشه هستن ..

 

الکی مصلن من نمیدونم دبه ترشی چیه … ;))

————————— ************* —————————
وااااای آزمون امروز چ خووووب بووود ^__^:)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#الکی مثلا من چوپان دروغگوام:|

————————— ************* —————————

حالا جواب تست سبزی ها…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی (teeth) مثلاً من روانشناسم …

————————— ************* —————————

الوووو…
سلام عشقم… چطوری تو؟
فدات بشم… کارم تموم شد میام خونه…
بعد میپرم تو بغلت عزیزم
.
.
.
.
.
.
.
#الکی_مثلا هم نیست!
کاملا هم واقعیه
فقط گفتم که همتون بوسوزین

————————— ************* —————————
بابا دست از سرم بردارید …

 

#الکی مثلا من خیلی خاطر خواه دارم

————————— ************* —————————
ما باید به حقوق زنان در جامعه احترام بزاریم.
این اشتباه است که ما حقوق زنان را در اجتماع پایمال میکنیم.
این جامعه مردسالاری باید ریشه کن شود تا زنان بتوانند در عرصه زندگی خودی نشان بدهند.
.
.
.
.
.
#الکی_مثلا من الآن #فمنیست شدم!!

————————— ************* —————————

اینقدر الکی مثلن گفتین زمستونم راه افتاده
امروز بهش میگم چرا اینقدر گرمه
میگه
الکی مثلا من تابستونم

————————— ************* —————————

وای خدا چقدر لایک دارم من!

الکی مثلا من وحید خدادادی ام!!!

————————— ************* —————————

دوپس دوپس داپس …… دوپس داپس …
Put Your Hand Up..
EveryBodyyyyyyy ….
.
.
دوپس دوپس داپس دوپس ….
.
.
.
.
.
.
.

الکی مثلا اونور آب داریم میترکونیم

————————— ************* —————————

دختره کنارم گوزیده بعد خیلی ریلکس میگه

 

الکی مثلا من گوزوام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,397
  • بازدید ماه : 1,397
  • بازدید سال : 42,667
  • بازدید کلی : 619,353