loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 161 جمعه 15 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس غمگین عاشقانه

98جوک

امان از روزی که میبینی چیزی برایت نمونده جز یک بغل تنهایی…

چند خط حرف نگفته… و یک دل…!

.

.

.

همیشه نباید حرف زد گاه باید سکوت کرد حرف دل که گفتنی نیست!

باید آدمش باشد کسی که با یک نگاه کردن به چشمت

تا ته بغضت را بفهمد…

.

.

.

ببار باران…

من سفر کرده ای دارم که یادم رفت پشت سرش آب بریزم

چون باورم نمیشد که برود ، اما رفت…

.

.

.

دلتنگم… برای کسی ک آن سوی شهرهاست!

و نمیدانم… میداند یا نمیداند ، هنوز هم بهانه تپیدن دلم اوست!

.

.

.

“ﻣــﻦ” ﺑﻪ ﺩﻧــﺒﺎﻝ “ﺗــﻮﻳﻲ” ﻣﻲ ﮔــﺸﺖ ﺑــﺮﺍﻱ “ﻣــــــﺎ” ﺷــﺪﻥ

ﺩﺭﻳــﻎ ﮐﻪ ﺑــﺎﺯﻱ ﺭﺍ “ ﺍﻭ ” ﺑــــﺮﺩ …

.

.

.

فـــــــــــــــــــقیــر……

مــــــــــــــــــــنم……

که ندارمـــت…

.

.

.

یاد تو هیچ گاه از بین نمیرود

بلکه از سطری به سطری دیگر منتقل میشود…

و اینست قانون پایستگی چشمانت!

.

.

.

یادته بهم گفتی منتظرم باش

برمیگردم…

من منتظرت موندم ولی انگارتومنویادت رفت…

.

.

.

حق باتو بود

در رابطه ی ما همیشه یک چیز کم بود

مثلا تو هیچ وقت نبودی…

.

.

.

باران نبار !

دریا را به پایش ریختم برنگشت …

.

.

.

نگاه کن

همیشه برگشتن به نقطه ی آغاز ساده نیست …

.

.

.

ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم

امید ز هرکس که بریدیم، بریدیم

دل نیست کبوتر، که چو برخاست، نشیند

از گوشه ی بامی که پریدیم، پریدیم

.

.

.

هر از گاهی زنگی بزن ، سراغی بگیر ، حالی بپرس…

خیلی نگذشته است از روزهایی که مخاطب خاصت من بودم

.

.

.

زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد

اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی

رفیق اونیه که بدون اون داغونی!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 53
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 216
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 349
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,731
  • بازدید ماه : 1,731
  • بازدید سال : 43,001
  • بازدید کلی : 619,687