loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
mahdi320 بازدید : 156 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (1)



بطری آب تو یخچاله ، من 90 کیلو هستم

فاصله تا یخچال 3 متر با محاسبه انرژی مورد نیاز برا این کار

نتیجه گرفتم من اصن تشنه ام نیست



-------------------------------------------------

 



نه که ما مغز نباشیم ها ، نه ، ما فقط خسته تر از اونیم که فرار کنیم

باز اگه قل خوردن مغزها بود ما هم یه مشارکتی میکردیم :)



-------------------------------------------------

 



اگه کسی چهارمین بار چیزی رو تکرارکرد و شما بازم نفهمیدی چی داره میگه

یه لبخند ژکوند بزن ، چند ثانیه بعد بهش نگاه کن

طرف خودش میفهمه تعطیلی …



-------------------------------------------------

 



کی گفته جوینده یابنده است؟

من الان سه روزه تو پارکینگمون دنبال مازاراتیم می گردم پیداش نمی کنم؟



-------------------------------------------------

 


یه قانونی هست که میگه :

اگه ده نفر یه دخترو بخوان

دختره درگیرِ نفر یازدهمه که نمیخوادش :|



-------------------------------------------------

 


دلم می خواد مامانم رو ببرم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزش رو که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین



-------------------------------------------------

 



خداييش پشه اي كه شيش طبقه مياد بالا حقش كه نيش بزنه



-------------------------------------------------

 



 به بعضی از خانم ها باید بگی

حالا افسر گواهینامه داد تو چرا قبول کردی؟



-------------------------------------------------

 



آهای دختری که چشات سگ داره …

چخه چخه :|

وحشی :|



-------------------------------------------------

 



ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺍﻓﺴﺮ

ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺟﻔﺖ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﺩﺭ ﭼﻪ ﻣﻮﺍﻗﻌﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ ؟

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺘﻪ : وقتی عروس شدم

ﻧﺨﻨﺪ دختره دیگه دلش شوهر میخواد  …



-------------------------------------------------

 


ﺍﺯ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﯼ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﯽ ﭼﮑﺎﺭﻩ ﺷﻮﯼ؟

ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﻮﻡ !

ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﻇﺎﻫﺮﺍ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺍ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﯼ

ﮐﻮﺩﮎ ﮔﻔﺖ : ﮔﻮﯾﺎ ﺷﻤﺎ ﻣﻔﻬﻮﻡ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺭﺍ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻳﺪ

ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺗﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ ﺑﭽﻪ ﺭﻭ ﺯﺩﻥ


ﺗﺎ ﺍﻭﻥ ﺑﺎﺷﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻏﻠﻄﺎی اضافه نکنه…



-------------------------------------------------


دلم بد جوری هوای دستاتو کرده …

لحظه شماری می کنم تا حقتو بزارم کف دستت :-)

منبع:نمکستان

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aref در تاریخ 1394/03/19 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز و گرامی.

سایت خوبی داری بهتون تبریک میگم شکلک

اگر میخواید میتونیم با شما تبادل بنر کنیم
اگه مایل به تبادل بودید در سایتم بهم خبر بدید
یاعلی
پاسخ : در صورت تمایل اطلاع میدیم

با تشکر


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 196
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,699
  • بازدید ماه : 1,699
  • بازدید سال : 42,969
  • بازدید کلی : 619,655