loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
Mobin بازدید : 197 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

یه بار یه نفر میخوره به نرده
.
.

.
.
ولی بر نمیگرده :| له له میشه اصن داغون میشه نرده است دیگه، شوخی نیست که.

 

********



خاطره ای جالب ،از حجت الاسلام مرتضی محمدپناه روحانی اعزامی به شهرستان بم:

این روحانی میگفت رفتیم بم تو ماه رمضون برا تبلیغ جوونا مسجد نمیومدن رفتم طرح رفاقت ریختم تا از سیاست اخوندی استفاده کنم اینارو بکشم مسجد ، ناسلامتی عمری درس خوندیم
خلاصه با بچه ها رفیق شدیم بچه ها گفتن حاجاقا بریم هندونه بچینیم دورهم بعداز افطار بخوریم
ما که پایه رفاقت شده بودیم کم نیاوردم ، گفتم بریم
اقا مارو گذاشتن ترک موتور رفتیم
داشتیم هندونه میچیدیم که بچه ها پا گذاشتن به فرار گفتن حاجاقا فرار کن گفتم کجا من تازه بزرگاشو پیدا کردم یکی گفت بدو صاحبش اومد
مارو میگی تازه دوزاریمون افتاد که اومدم دزدی
اقا کفشارو کندم امامه رو زدم به دستم شوتش کردم پریدم ترک موتور
رسیدم خونه ماشینو روشن کردم اینجا کجا قم کجا
ملت زنگ زدن حاجاقا کجایی گفتم بابام فوت کرده سال بعد میام.
تو سازمان تبلیغات هم گفتم سال دیگه هرجا بگین میرم الا بم!!


********

یعنی موبایل دختر دختر خالم که ۳سالشه بیشتر از موبایل من زنگ میخوره !
ایرانسل اس ام اس داده مشترک مورد نظر سرتو بزار زمین بمیر …


********

ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺭﺍ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﮐﻨـــﯿﺪ
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺷﺎﻋﺮ ﺗﻬﺮﺍﻧﯽ : ﺑﺪﻧﺒﺎﻟﺖ ﻣﯿﺎﻡ ﻫﺮ ﺟﺎ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ
ﺷﺎﻋﺮ ﺷﯿﺮﺍﺯﯼ : ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺖ ﻧﺸﯿﻨﻢ ﺗﺎ ﺑﯿﺎﯾﯽ :| :|


********

میوه ها داشتن میگفتن شبیه چی هستن...
بروكلی میگه :من شبیه درختم
قارچ میگه: من عین چترم
گردو میگن: من مثل مغزم،
موز میگه: رفقا میشه موضوعو عوض كنیم؟


********

آقا ﻣﺎ ﯾﻪ ﻣﻌﻠﻢ ﺩﯾﻨﯽ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ،کلا  ديوونه بود سرکلاس میﮔﻔﺖ :

ﺩﻭﺍﺯﺩﻩ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﻭ ﻧﺎﻡ ﺑﺒﺮ،


ﺣﺎﻻ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﮕﻮ،

ﺣﺎﻻ ﺍﻣﺎﻣﺎﯼ ﻓﺮﺩ،

ﺣﺎﻻ ﺯﻭﺟﺎ،

ﺣﺎﻻ ﺩﻭﺗﺎ ﺩﺭ ﻣﯿﻮﻥ !

ﺗﻮﺟﯿﺤﺶ ﻫﻢ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ،

که ﻣﯿﮕﻔﺖ :

ﻫﯿﺸﮑﯽ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﺷﺐ ﺍﻭﻝ ﻗﺒﺮ، ﺳﻮﺍﻻ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻣﯿﺎﺩ؛ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺯ

ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺭﻭ ﺁﻣﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ

********

میخه توی آب غرق میشه زنگ میزنه در میره:)


********

به غضنفر می گن تو همیشه لپ لپ می خری؟ میگه آره.بهش می گم حالا جایزه هم توش داره؟

میگه : فکر نمی کنم من لپ لپو واسه کیفیتش می خرم


********

دیروز یه عطسه کردم جلوی پنکه...
بیشرف تف کرد تو صورتم!
وحشیه بی جنبه!


********

یادتونه بچه بودیم میخوندیم:
ماشین مشتی مندلی نه بوق داره نه صندلی،صندلیهاش فنر داره نشستنش خطر داره!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یعنی خدا شاهده از همون موقع داشتن ذهنمونو برای خرید پراید اماده میکردن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 735
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,117
  • بازدید ماه : 2,117
  • بازدید سال : 43,387
  • بازدید کلی : 620,073