loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 215 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

اس ام اس  خفن و باحال پ ن پ (5)

مسیج په نه په با حال و خنده دار

رفتم مرغ فروشی به فروشنده می گم بال دارین

میگه بال مرغ؟

پ ن پ بال هواپیما چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم

 

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن

دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟

میگه واسه عکس گرفتن ؟

پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم

بعد می خنده میگه ۶ وقت داریم

بهش میگم قبل از ۶ هم کسی نوبت داره ؟

پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

مانتوش بیشتر شبیه جلیقه آرایششم که شبیه جن شده

موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید

می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟

پ ن پ می برنت تلوزیون به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

بابام داره با شیر و دوش حموم ور میره

سه ساعت دم در حموم یه لنگه پا وایسادم

بر می گرده می گه : اِ می خوای بری حموم؟

پ نه پ اومدم مسابقات پرورش اندام ، منتظرم برگردی برات فیگور بگیرم

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

می خوام برم اروپا

طرف میگه که میری عشق و حال؟

پ ن پ می خوام فرار مغز کنم

.

.

پ ن پ جدید

pa na pa

.

.

به بقاله می گم هزاری بهتر از این نداری؟

میگه پاره‌ س؟

پ ن پ من ازش خاطره دارم … من ازش خاطره دارم …

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

مهمون اومده خونمون مرغ عشق هامو دیده رو لوستر

میگه : مرغ عشقن اینا ؟

گفتم پـَـــ نــه پـَـــ گونه نادری از میمون های بالدارن

که فقط در شمال خونه ما رو لوستر زندگی می کنن

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

در آسانسورو باز کرده کوبونده تو سر من از درد اشکم در اومده

می گه آخی دردت اومد؟

د نه د دیدم شب جمعه اس به یاد رفتگانمون افتادم یه دیده ای تر کردم

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

می خواستم به یکی از دوستام زنگ بزنم شمارشو یادم نمی اومد

به گوشی نیگا می کردم شاید یادم بیاد

بعد خواهرم اومده می گه می خوای زنگ بزنی؟

پ نه پ احساسی که بهش دارم یه حسه فوق العادست

.

.

پ ن پ جدید

www.98jok.com

.

.

رفتم در خونه رفیقم

از پشت آیفون می گه تنهایی دادا؟

پ ن پ خونه محاصره ست بهتره مقاومت نکنی

.

.

پ ن پ جدید

98jok

.

.

با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم

صف ۴۰ متری نوبتم شده

یارو می گه  پسر جون تو هم نون می خوای ؟

د نه د تا الان قطار بازی می کردیم ما واگن آخرم بودیم

.

.

پ ن پ جدید

pa na pa

.

.

مراقب جلسه کارت دانشجوییمو گرفته عکسمو دیده می گه خودتی؟

پ نه پ من بیل گیتسم می خواستم ریا نشه این عکسو زدم

.

.

پ ن پ جدید

pa na pa

.

.

از دستشویی شرکت اومدم بیرون

منشیه یه نگاهی می کنه و با پوزخند می گه دستشویی بودین ؟

پ نه پ آفتابه طفلی کاره واجب داشت رفته مرخصی رفتم جاش واستادم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 201
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 900
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 42,170
  • بازدید کلی : 618,856