loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 224 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

استاتوس و جوک در مورد پشه

استاتوس و جوک باحال در مورد پشه

 

من امسال با پشه های محترم خونمون به یک توافق اولیه رسیدم

 

تعهدات بین طرفین:

من گزینه نظامی (پشه کش) رو از روی میز برداشتم

و اونام قول دادن غنی سازی خون من رو متوقف کنن!

البته بهشون گفتم اگه بیان دم گوشم ویز ویز کنن گزینه نظامی هنوز رو میزه!

سایر توافقات هم محرمانس بهتون نمیگم؛

دور بعدی مذاکرات هم اوایل تیر ماهه…



.

 

.

.

 

 

اینایی که شب بدون پتو میخوابن

برا پشه ها مثل وای فای رایگان میمونن!

بدون زحمت متصل میشن

.

.

.

 

طرف استاتوﺱ گداشته :

امشب میخوام تو بالکن بخوابم !!!!
.
.
.

4 تا پشه کامنت گداشتن

Big like ،،،، !!!!

.

.

.


نظر شما رو نمیدونم!

 

اما به نظر من…..

این پشه ها استعدادشون تو تقلید، از میمونا هم بیشتره…!!!!

لا مصبا همچین صدای هلیکوپتر در میارن،

که من هر شب کابوس میبینم که یه یه هلییکوپتر داره رو لپم،

یا مثلا رو پیشونیم فرود میاد.

قبول دارید عایا؟

.

.


.

 

ﺍﺯﯾﻦ ﭘﺸﻪ ﻫﺎﯼ تابستونی ﮔﯿﺞ ﻭ ﻣﻨﮓ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﻪ ﺩﺭ ﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﺑﺘﺮﺳﯿﻦ

ﺍﯾﻨﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﻭﺍﺳﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ . . !

.

.

 
.

 

اون پشه ای که انگشتای پا رو نیش میزنه مجرم نیست ، بیماره !!!

.

.

.


یعنی من تو کار این پشه موندم

 

از داخل یه سوراخ 1 سانتی توری که سوراخه میاد توی خونه

ولی اگه بعدش اندازه 2 متر هم پنجره رو باز کنی نمیره بیرون

یعنی با دستی پر از زخم قرمز و نیش خورده دارم اینو واستون تایپ می کنم

.

.

.


تو خونه یه پشه داریم دیگه مقیم شده ، از خودمونه …

 

امروز که اتاقم رو بعد از چند ماه مرتب کردم دیدمش از در اتاق اومد تو ،

بعد نشناخت ، فک کرد اشتباهی اومده، رفتش بیرون !

.

.

.


یه سؤال برام پیش آمده . . .

 

که این پشه ها تو این تاریکی شب گوش ما رو از کجا پیدا میکنن ؟ ؟ ؟

.

.

 

.

پشه کلا ۱۴ﺳﺎﻋﺖ ﻋﻤﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ

ولی ﺑﺠﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ۱۴ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺮﻩ ﭘﺎﺭﮎ ، ﺑﺮﻩ ﮐﺎﻓﯽ ﺷﺎﭖ ، ﺑﺮﻩ ﺍﺳﮑﯽ

ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻣﺎ منو ﻧﯿﺶ ﻣﯿﺰﻧﻪ !!

بدبخت خسران دیده

.

.

.

عزیز من

عسلم . . .

بهترینم. . .

گلم . . .

نفسم
. . .

پشه ی عزیز . . .

فکر نمیکنی دیگه باید بری

د برو د

عوضی . . .

دهن ما رو آسفالت کردی  . . .

.

.

.

احساس موفقیتی رو که بعد از کشتن یه پشه دارم ،

نیل آرمسترانگ بعد از قدم گذاشتن روی ماه نداشت

.

.

.

من موندم این صدای پشه ها واقعا صدای بال زدنشونه

یا لوس بازیشونه دارن با دهنشون صدای هلیکوپتر درمیارن !

به قیافش نمیخوره این صداها …

.

.

.

قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم

به طوری که اجسام از فاصه ۲۳٫۵ میلیمتری قابل رویت نیستن ،

بازم پشه ه میاد زیره گوشم صدای هیلیکوفتِر درمیاره !

یاد “جان سخت ۴″ افتادم …

.

.

.

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه !

.

منبع:98jok.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 847
  • بازدید ماه : 847
  • بازدید سال : 42,117
  • بازدید کلی : 618,803