loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hesam.ro بازدید : 208 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/214233/%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D8%AB%D9%84%D8%A7-%D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF.jpg

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

همسرم گوشی رو زیر پتو گرفته بود بهش گفتم چیکار میکنی گفت، الکی مثلا دوست دختر دارم،،،،

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با قابلمه زدم تو سرش گفتم الکی مثلا تو سوسکی

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

مامانم موهامو خرگوشی بسته
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من مو دارم :(

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

ساعت هشت صبح افتاب همچین پهن میشه که کم مونده بیاد بگه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من ۱۲ ظهرم
والا

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

 

اغا جنس ایرانی نخرید چون خیلی بی کیفیته خیلی بدرد نخوره و زود خراب میشه و از این حرفا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من دشمنم و میخوام شما رو تو فقر و جهالت و وابستگی نگه دارم

 

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

امروز کلی دوستامو نصیحت کردم که آدم بشن
آره دیگه ما اینیم …………
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من ارشادکننده ام

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

من : مامانم اون لباس که تازه خریدمش کجاست
مامان: فکر می کردم احتیاجی بهش نداری باهاش شیشه هارو پاک کردم. اون لباسو بپوش که ماه پیش تو حراجی پاریس خریدیش و کلی پول خرجش کردی.
من: اون نمیشه اونو دو سه بار پوشیدم دیگه خز شده
مامان: اون لباس که عموت از دبی برات خریده بود بپوش.
من: با اینه از رنگش خوشم نمیاد می پوشم. فعلا میرم با مازراتیم یه دور می زنم
.
.
.
.
.
الکی مثلا ما پولداریم. این لباس هم که تنمه مال ۱۴ ماه پیش نیست

 

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

یک ماه دیگه امتحان کنکور دارم حالا دیگه وقتشه درسا رو یه مرور کلی کنم
.
.
.
.
الکی مثلا من تنبل کلاس نیستمو، و واسه کنکور روزی ۱۶ ساعت درس می خوندم…
:)

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

یه پا کفشم گم شده کسی ندیده
اگه پیدا کردید بگید
.
.
.
.
.
الکی مثلا من سیندرلام

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

پیشاپیش فرا رسیدن امتحانات نوبت دوم و استرسش رو به همه دوستان تسلیت میگم :(
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من خرخونم !

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

امروز مدیرمون بدلیل شیطونی زیاد اخراجمون کرد…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلن وزهر الکی مثلن وحناققققققققققق الکی مثلن درد الکی مثل ومرض الکی مثلن وکوفت…مگه زندگی بازیچس بااینجور کلماتتون… دارم میگم اخراج شدم..میــــــــــــــــفهمـــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اه اه..جامعس ماداریم!!!!
.
.
.
.
.
الکی مثلن من الان از خوشحالی سکته نمی کنم..از الکی مثلنم متنفرم…^_^

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

آدم مست باشه ، اما پست نباشه !
آدم سر کار باشه ، اما سربار نباشه !
آدم بیکار باشه ، اما بی عار نباشه !
آدم بی کس باشه ، اما ناکس نباشه !
آدم بی صفا باشه ، اما بی وفا نباشه !
آدم دلتنگ باشه ، اما دل سنگ نباشه !
خلاصه کنم . . .
آدم مرد نباشه ، اما نامرد هم نباشه !
کدوم باشه بهتره؟
الکی مثلا من زخم خورده روزگارم .

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

کــم و گــوزیــده گــوی چــون دور
.
.
.
.
.
.
.
.
الــکی مثلــا مــن مــحــمد مــوحــدیم ^____^

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

.

به نظر شما نتیجه بازی بارسلونا-بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ باشگاه های اروپا کدام گزینه است؟
۱- برد بایرن مونیخ
۲- تساوی
۳- برد بارسلونا
.
.
.
.
الکی مثلا اینجا مسابقه پیامکیه.
لایک = نتیجه بازی رو درست حدس زدید

.

متن خنده دار جدید , مطالب خنده دار , مطالب خنده دار جدید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 422
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,804
  • بازدید ماه : 1,804
  • بازدید سال : 43,074
  • بازدید کلی : 619,760