loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ArminTak بازدید : 258 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (1)


ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺍﺯ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﺩﯾﻢ
ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭﺧﺸﯿﺪ !!

.

.

امروز از جلو‌ بانک ملی رد میشدم خیلی تشنم بود رفتم آب خوردم
داشتم میومدم بیرون که یهو یکی از‌کارمندا صدا زد کجا آقاااا
منم که فهمیدم‌ می‌خوان پول آب بگیرن‌ فرار‌کردم
آغا منو‌میگی ،چهار‌تا چارراه داشتم فرار‌می‌کردم پشت سرم‌میوم
نابود شدم .
هیچی دیگه بعدش اس‌ ام اس از بانک‌ملی‌اومدکه

مشترک‌گرامی‌ مبلغ ۱۰۰۰تومان بابت خوردن‌آب از حساب‌شما‌ کسر گردید

.

.

توپیاده روراه میرفتم ازجلوبانک ملی ردشدم درش بازبود بادکولرش یه لحظه خورد

بهم یه کم خنک شدم فکرمیکنین بعدش چی شد

مسیج اومده مبلغ ۷۲۴تومان ازحساب شما کسر گردید بابت بادکولر!!!

.

.

مدیرعامل بانک ملی درباره کسر 5000 تومن از حساب مشتری ها گفته: ما به 14 میلیون نفر از مشتریان خود با ارسال پیامک اطلاع‌رسانی کرده بودیم! (14 میلیون ضربدر 5 هزار!؟)

حالا من تو حساب بانک ملی 4700 تومن داشتم، میترسم برم بانک ملی ازم 300 تومن رو بگیره! البته اگه 300 تومن رو ندم که میشم جزو بدهکاران بزرگ بانکی!

.

.

هر جا سخن از اعتماد است
آدم‌ ناخود آگاه خنده اش می گیرد

.

.

من دارم میخوابم

لعنت بر پدر و مادر کسی که از حساب من پول برداره

.

.

 

بانک ملی
آبونمانهای جدید مشتریان را بشرح زیر به اجرا می گذارد…
ساخپا
(سامانه استفاده از خودپردازها)
۵۰۰۰ تومان ماهانه

ساتوما
(سامانه اندازه گیری تعداد ورود مشتری به بانک ملی)
هر ورود ۱۰۰۰تومان

ساسکا
(سامانه ارزش افزوده سوال از کارکنان بانک ملی)
هر سوال ۵۰۰ تومان

ساشسا
(سامانه استفاده از شیر آب و سرویسهای مربوطه بانک ملی)
۳۰۰۰تومان ماهانه

سادنا
(سامانه استفاده از دستگاه نوبت دهی بانک ملی)
۳۰۰ تومان برای هر نوبت

در صورت استفاده از هر کدام از خدمات فوق هزینه ها بطور اتوماتیک از حساب مشتری کسر خواهد شد
منتظردیگر خدمات ابتکاری بانک ملی باشید

98JOK.COM

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mobin در تاریخ 1394/03/30 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ابتدا ما را با عنوان سایت سرگرمی تفریحی مبین پاتوق آدرس mobin-patogh.rzb.ir لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا لینک شما در سایت ما قرار گیرد
با تشکر مدیریت مبین پاتوق
پاسخ : با سلام

میتونید از تبادل لینک هوشمند 98 جوک استفاده کنید

موفق باشید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 71
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,894
  • بازدید ماه : 1,894
  • بازدید سال : 43,164
  • بازدید کلی : 619,850