loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 190 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

فال روزانه - فال امروز شما شنبه 10 مرداد 1394

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

 فال روز متولدین فروردین:

اگر امروز کسی داستان طولانی ای را برای شما تعریف کرده، احتمالا ً به آنچه شنیده اید اعتقاد دارید اما این الزاماً به معنی گول خوردن نیست.بلکه شما می خواهید حرف کسی را اجمالاً درست فرض کنید. موافق بودن با ایده ی دیگران می تواند جرقه ای را در زندگی خودتان ایجاد کند.اما تحلیل زیاد، این روند را قبل از اینکه در مرحله ی اولیه است متوقف می کند.

حافظ می گوید :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

 فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز نسبت به خودتان حس خیلی بهتری دارد و این نوع نگرش خیلی خوب است، اما اگر نتوانید به حوادثی که پیرامونتان رخ می دهد توجه کنید، تبدیل به فرد خودخواهی خواهید شد! به جای اینکه منکر اشتباهات و اتفاقات بد شوید، سعی در اصلاح شرایط داشته باشید. شما وقتی که می توانید بدون شک کردن به خود توانایی هایتان را قبول کنید، پس شانس بهتری نیز برای یافتن خوشبختی خواهید یافت.

حافظ می گوید :

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت***ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت

گل بخندید که از راست نرنجیم ولی***هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت 

تعبیر: از حرف سنجیده و درست ناراحت نشو. بدان که مصلحتتورا می خواهند هر چند که فکر کنی کسی درکت نمی کند. کاری را که اصرار به انجام آن داری عاقبت خوشی ندارد. در افکارت تجدید نظر کن. مشورت با اهل فن به تو کمک می کند، خر در کنار صبرنیازهای تو را نیز برطرف می سازد.

 فال روز متولدین خرداد:

فقط به خاطر اینکه این روزها دیگران شما را فرد خوبی می دانند، دلیل نمی شود که شما مجبور باشید به جای نیازهای خود به نیازهای افراد دیگر توجه کنید. شما به خود اطمینان دارید و می دانید که بهترین کار را نجام داده اید و فرصت این را ندارید که از دیگران هم حمایت کنید. اما اکنون اعتماد به نفس بیش از اندازه داشتن می تواند به ضرر خودتان تمام شود؛ نشان دادن ضعف های خود شاید مهم ترین کاری باشد که حالا می توانید انجام دهید.

حافظ می گوید :

به چشم کرده ام ابروی ماه سیمایی***خیال سبزخطی نقش بسته ام جایی

امید هست که منشور عشقبازی من***از آن کمانچه ابرو رسد به طغرایی 

تعبیر: با خیال روی یار زندگی می کنید و امیدتان به جوابی است که او می دهد. دیگر از انتظار خسته شده اید و دلتان محزون شده و از آتش عشق می سوزید. ناامید شده اید و حاضرید برای رسیدن به یار هر کاری انجام دهید. امیدوار باشید رضایتان به رضای خدا باشد زیرا به آنچه که طلب کرده اید می رسید.

 فال روز متولدین تیر:

امروز ممکن است لازم باشد که به کارهایی بپردازید که خودتان عقیده دارید زیاد مهم نیستند با این حال از شما خواسته شده تا آنها را انجام داده و مسائل جزیی زیادی را نیز حل کنید. اگر تنها به این فکر کنید که باید چکار کنید پریشان و آشفته خواهید شد. به ذهن تان اجازه دهید کمی خیال پردازی کند و این باعث می شود از این فشار و استرسی که هم اکنون دارید تا حد زیادی رها شوید.

حافظ می گوید :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر:  به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز به موقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

  فال روز متولدین مرداد:

شاید امروز اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

حافظ می گوید :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

فال روز متولدین شهریور:

تغییر حالت های شما باعث شده است که از تمرکز کردن بر روی ظریف ترین جزئیات به سمت مفاهیمی کلی حرکت کنید که به نظر می رسد با فعالیت واقعی زندگی شما نامتجانس است. خوشبختانه زمانی که شما بین فرضیه و اجرا کردن، یا بین عمومیت و خاص بودن تردید دارید، چیزهایی زیادی در مورد خود و جهان اطرافتان خواهید آموخت.

حافظ می گوید :

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر: سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی یابی.

 فال روز متولدین مهر:

شما در مورد برنامه های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می خواهید، باز هم می ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می توانید بخشی از برنامه هایتان را به هفته های بعد موکول کنید. اگر حس می کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.

حافظ می گوید :

شهریست پرظریفان و از هر طرف نگاری***یاران صلای عشق است گر می کنید کاری

چشم فلک نبیند زین طرفه تر جوانی***در دست کس نیفتد زین خوبتر نگاری 

تعبیر: حال وقت نشستن نیست باید کاری کنید تا توان جوانی دارید می توانید خودتان را به هدف برسانید هر چند که این آدمیان خاکی شما را بسیار فریب داده اند ولی باز هم گذشته را فراموش کنید. توقع خودتان را کمی پائین آورید، گره کارتان باز می شود و کاری که بسیار سخت و دشوار باشد حل می گردد به شرط اینکه رازتان را فاش نکنید.

 فال روز متولدین آبان:

اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.

حافظ می گوید :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی 

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید.

 فال روز متولدین آذر:

شما روز پر مشغله ای پیش رو دارید، اما ممکن است انقدر دور خور بچرخید که اصلاً به هیچ یک از کارهایتان نرسید! روش عاقلانه ای که بهتان توصیه می کنیم این است که نسبت به اتفاقات غیر منتظره ای که پیرامونتان رخ می دهد واکنش شدید نشان ندهید. اگر شما به این توصیه عمل نکنید قبل از اینکه بفهمید چه اتفاقی افتاده، وقت و انرژی خود را تلف خواهید کرد.

حافظ می گوید :

چون شوم خاک رهش دامن بیفشاند ز من***ور بگویم دل بگردان رو بگرداند ز من

روی رنگین را به هر کس می نماید همچو گل***ور بگویم بازپوشان بازپوشاند ز من

تعبیر: هر عمل خیری که انجام می دهید نتیجه ی خوبی نمی بینید. دستتان نمک ندارد گاهی آنقدر بی طاقت می شوید که می خواهید غیر از شر کار دیگری انجام ندهید شما عمل خیر و صواب خودتان را انجام دهید. خداست که پاداش شما را می دهد. صبر داشته باشید در اینده در عمل شما نقطه ی نجاتی برایتان پیدا می شود که خودتان باور نمی کنید.

 فال روز متولدین دی:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.

حافظ می گوید :

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز***بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو***تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تعبیر: به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.

 فال روز متولدین بهمن:

شما اکنون در مورد مسائل مالی، به خصوص وقت هایی که برای خریدن چیزی که اصلاً بهش نیز ندارید وسوسه می شوید، نگرش های پخته و حساب شده ای دارید. پول زیادی خرج کردن برای خریدن اجناس لوکس و تجملی می تواند زندگی تان را زیر و زبر کند. حواستان باشد که پیشنهادات دیگران را نپذیرید، چراکه ممکن است آنها شما را تشویق به کارهای بی ملاحظه و بدون فکر کنند و باعث پشیمانی تان در آینده شوند.

حافظ می گوید :

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم***دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

سزای تکیه گهت منظری نمی بینم***منم ز عالم و این گوشه معین چشم

تعبیر: منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

 فال روز متولدین اسفند

امروز شما بى نهایت خوش بین هستید و حتى براى یک لحظه مى توانید به خودتان بقبولانید که همه چیز عالى است. اما شما مسائل و مشکلات حل نشده اى هم دارید که مربوط به گذشته تان هستند. به جاى اینکه وانمود کنید که همیشه در زمان حال زندگی مى کنید با صحبت کردن در مورد موضوعاتى که شما را به دردسر انداخته اند آسیب پذیرى خود را نشان دهید. شما از نتایج این گفتگوها شگفت زده خواهید شد

حافظ می گوید :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید.

برچسب ها : فال تاروت. فال چینی. فال ازدواج. فال عشق. فال عطسه. فال رنگها فال. فال امروز. فال روزانه. فال روز. فال حافظ روزانه. فال حافظ آنلاین. fal hafez. فال تولد فال. فال تولد. فال روزانه حافظ.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 267
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,649
  • بازدید ماه : 1,649
  • بازدید سال : 42,919
  • بازدید کلی : 619,605