loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
tamojery_ir بازدید : 141 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

.

—- —– —— —– —-

.

.

از جآده ـهآی خآکی ، به کنآرم بیـآ …

بـآور کن تمــآم ِ دستــ اندآز ـهـآ ، نبــــض ِ منند [!]

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

˙·٠•●♥تمـــام قوانیـــن زنانـــه مـن

نقـض شـــده

از وقتـی

بـه تــــ♥ـــو

دل سپــــرده ام …˙·٠•●♥

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

قـشـنـگـتـریـن

مـوسـیـقـی دنـیـا

شـنـیـدن صـدای قـلــــب عـشـقـتـہ

.

—- —– —— —– —-

.

.

مینویسم…

امضـــا میکنم…

در کمال صحت و سلامت

دیـــــــــوانه ات شدم

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

ڪـــــاش صــداے بعضـــے آدمــا رو میــشد بوســـید…!

مخصـوصــــــا وقتــیڪــــہ اسمــتــــــــــ رو صــدا میـــــزنــنـــد….

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

تو … تکه ای از من نیستی،

تمام منی …

نباشی تمام میشوم…

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

دیدِگـآنت را نبــَند ، نگـآهت را ندُزد ….

تو که میدانی آیه آیه یِ زندگی َم

از گوشه یِ چشمـانت تلـآوت میشود …

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

چه زیباست وقتی میفهمی…

کسی زیر این گنبد کبود…

انتظارت را میکشد…

و چه شیرین است

طعم چند کلمه ای که میگوید:

کجایی عشقم؟؟

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

کمـک کـن زنــــدگـی بـا تـــ♥ـــو

یــہ راهــہ بـی פֿـطـر بـاشـــہ

ᓆـشنــگـہ פֿـــونــہ بـاشــی و

یــہ عـاشـــ♥ـــــق پشـت در بـاشــه…

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

ﺑﻪ ﮐﺪﺍﻣﯿﻦ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﺮﺍﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎﯾﺖ ﭘﯿﻮﻧﺪ ﺯﺩﯼ

ﮐﻪ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﻣﺤﺘﺎﺝ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ!‏

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

من پی سیب دلت روی بهشت خط زده ام

که بهشت با تو همین جاست

نمیدانی تو …

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

هــنــوز هــم ، تــمـام رویـای مــن

بـــهـم ریـخــتـن مــــوهـای تــوســت . . . !!!

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

تو را به رُخ تمام شقایقهـــآ میکشم و

می گویم :

تا گُل من هست زندگی باید کرد . . .

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

لحظه‌ های با تو بودن از عمرم حساب نمی شوند

از آخرتم حساب می شوند …

از بـــــــــهـــــــــــــــــشـــــــــــــتـــــــــــ . . .

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

و من هنوز تو را مثل “تمام شد” مشق شبم دوست دارم . . .

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

“ﺗـــــ ـــــﻮ “

ڪﻨــــــــــﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﮯ …

ﻣﻦ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺧﻨﺪﻩ ﮮ ﺩﯾﮕﺮﮮ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨۍ !

“ﺗـــــ ـــــﻮ “

ڪﻨــــــــــﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﮯ ..

ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸـــــﻮﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﺩﯾﮕﺮﮮ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻣﻦ

ﺑﺪﺯﺩ !…

فقط

“ﺗـــ ـــــــﻮ “

ڪﻨــــــــــﺎﺭﻡ ﺑﺎﺷﮯ ..

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

آهسته بیادتم

نمی شود فریاد زد

مردم این زمانه بد حسودند

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

می خواهم چشمان دزدت را

در قاب و زندان نگاهم حبس کنم!

جرمشان سنگین است

دلم را دزدیده اند…

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

هر روز عاشقانه تر می نویسم

تا تمام ادم های این سرزمین “تب” کنند

در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه “تو”

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

تو بزرگ ترین آرزوی منی حتی اگر برآورده شوی

باز هم تو را آرزو میکنم

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

اَگَــــر تَمــــــآمِ مَــــردُمِ ایـــــــن شَهــــــر هَــــــم بِپُـــــــرسَنـــــــد

“عَمیــــــــق تَــــرین جــــــــآی دُنیــــآ کُجــــــــآسـت؟؟”

مَـــــن بـــــــآز هَـــــم میــــــگویَــــــم ” چِــــشمـــــآنِ تو

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

بگـــذار حـرف دلـــــم را فریــــــاد کنـــــــــم:

عـــــــشق یعنے یکــــےمـثـــــل” تـَـــــــو “داشـــــــتن…

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

این شعر ها بروند به جهنم !

من فقط دیوانه آن لحظه ام که . . .

قلبت زیر سرم دست و پا میزند

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

باور کـن!

کار من نیست

کـار خداست…

دلـــــــم

جایی میـان نفس هایت

گیـر کرده است…

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

از لمس صدایت تارهای وجودم به لرزه درمی آیند..

ترانه ای بخوان..

آهنگت میشوم ..تا جهان را به رقص واداریم..

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

به من نزدیک تر شو

عمیق تر نفس بکش

بگذار به بودنت بیشتر مبتلا شوم

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

زندگی یعنی…

“دم تو ، بازدم من ”

همین

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

ادیسون

بــــرای روشنایی خانه اش ،

برق را اختراع کرد ؛

من

” تـــــــو ” را کشف کردم . . .

.

.

—- —– —— —– —-

.

.

یـا نـوازش کـن سـرم را ، یـا مـرا سـیـلـی بـزن

در دو صـورت گـر رسـد دسـتـت بـه مـن ، مـیـبـوسـمـش!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 797
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,179
  • بازدید ماه : 2,179
  • بازدید سال : 43,449
  • بازدید کلی : 620,135