loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
hesam.ro بازدید : 227 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

https://rozup.ir/view/195708/1386632714761_c_31188.jpg

میپوشانم دلتنگیم را با بستری از کلمات
ولی باز کسی در دلم تو را صدا میزند

در ادامه با جوک|جوک جدید" target="_blank">98جوک|جوک جدید همراه باشید

در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ،که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی؟!

*

*

عشق با غرور زیباست
اگه واسه بدست آوردن عشق غرورت شکست اون دیگه عشق نیست صدقست

*

*

عشق یعنی به کسی اختیار بدی که نابودت کنه
ولی اعتماد میکنی که اینکارو نمیکنه…

*

*

چه فرقی دارد
پُشت میله ها باشی
یا در خیابانهای شهر در حال قدم زدن
وقتی که آرزوهایت
در حبس باشند

*

*

آغاز سفر عشق این است
کنار گذاشتن ” من ” و هیچ شدن
از هیچ است که همه چیز زاده میشود…

*

*

صدای پایم انقدر اهسته به گوش میرسد که همه را ناشنوا کرده است …

*

*

هی تو کمی نزدیکتر بیا ،
اما چیزی نگو. فقط ،
بگذار چشمهایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد …!

*

*

بی تابم!
دلم تاب می خواهد
و یک هل محکم!
که دلم هری بریزد پایین
هرچه را در خودش تلنبار کرده…

*

*

سکوت می کنم ……
شاید با سکوت من تو بیدار شوی ….

*

*

چشم خمار خویش را بر همه باز میکنی
نوبت من که می رسد این همه ناز میکنی

*

*

می شنوی؟ دیگر صدای نفسم نمی آید….به دار کشیده مرا،بغض نبودنت…

*

*

تمام سرمایه ام دو سکه محبت است، یکی مال تو و دیگری صدقه به نیت شادی دلت.

*

*

چتــــــــــرهم که بازکنی….بی فایده است…
خیس خجالت میشوی…زیرباران خوبیهایم….!!!

*

*

زندگی اجبار است … مرگ انتظار است …
عشق یک بار است … جدایی دشوار است …
ولی یاد تو تکرار است … !

*

*

کــــــــــاش روزهــــــــــــای دلتنگی ِ مـــــــــن مثل ِ “دوست داشتن های” تو کوتاه می شدکــــــــــاش…

*

*

تا حالا شده از جنبه عقلی از یکی خوشت نیاد اما از نظر قلبی حاضر باشی براش جونتو بدی …….

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 330
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,712
  • بازدید ماه : 1,712
  • بازدید سال : 42,982
  • بازدید کلی : 619,668