loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 150 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

سوتی های باحال و خنده دار جدید

سوتی های باحال و عجیب

مامانم دیشب ب داداشم گفت آشغالاروببر.. داداشم :نمیمیرم که میبرم.. مامانم :کی میبری خب.. داداشم :وقتی که مردم.. توروخدا سوتی و گرفتین اگه نگرفته باشین دیه ازاوناشین.. :-))

 

.

 

.

 

 

.

 

گودزیلامون اومده ادای نقی رو دربیاره بجای اینکه بگه فدایی داری داداش گفته :دادایی داری داداش.

منومادرگرام داشتیم کابینتارو گاز میزدیم…

 

.

 

.

 

.

 

 

منو مامانم بیرون بودیم اتفاقی داییمو زنشو دیدیم، داییم گفت بیاین برسونمتون. تو ماشین نزدیک خونمون مامانم رو به زن داییم گفت بیایین خونه حالا میرین بعد!

من جواب دادم نه مرسی!!!

 

.

 

.

 

.

 

مامانم میخواست سالاد شیرازی درست کنه بجای اینکه بگه پیازبیار سالاد درست کنم گفت خیارگوجه بیار پیاز درست کنم…

تنهاکاری ک میتونستم بکنم این بود پیاز تند خام خام خوردم

 

.

 

.

 

.

 

داشتم به مامانم می گفتم که هر انسان ۷متر لوله تو بدنش دارد که گودزیلای۶سالمون گفت ما که انسان نیستیم آدممیم

اسن یه وزی

 

.

 

.

 

.

 

ایام عیدی مهمون برامون اومد خواهرم داشت باهاشون احوالپرسی میکرد میخواست بگه زنده باشی حول کرد گفت زنده ای; هیچی دیگه هنوز داخل افق تشریف داره:)

 

.

 

.

 

.

 

امروز دبیرمون یه مانتویی پوشیده بود شبیه دیوونه ها شده بود دوستمم خواست همینو به من بگه خواست به پشت سرش اشاره کنه و دبیرو نشون من بده دید دقیقا دبیره پشت سرشه و داره ب اشاره دوستم نیگا میکنه واای ینی زمین دهن باز میکرد میرفتیم توش

 

.

 

.

 

.

 

داشتیم درباره ی گوشی حرف میزدیم دوستم آمد چسی بیاد (یعنی پز بده) سوتی داد گفت :رایتل من دو سیم کارت میخوره.

 

.

 

.

 

.

 

مامان من :ی تک زنگ بزن به بابات بگو نون بگیره!

من :/

مامانم :چشاتو اینجوری نکن میام از حدقه درشون میارما!

من :(

مامانم :بدو برودیگه. تک بزنی پول نمیفته

من :((((((

 

.

 

.

 

.

 

تا حالا شده برین تو مغازه ی جنسی رو انتخاب کنید بعد قیمتشو بپرسین و وقتی دیدین گرونه یه رنگ یاسایزی بگین که وجود خارجی نداره بعد با نهایت افتخار و غرور بگین حیف شد واقعا میخواستمس (تو دلتم بگی غلط نکن)

.

98jok.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 226
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 942
  • بازدید ماه : 942
  • بازدید سال : 42,212
  • بازدید کلی : 618,898