loading...
98جوک| سایت تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
alireza بازدید : 155 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جوک خفن کرکرخنده 

 

98جوک|جوک جدید|جوک|اس ام اس|پیامک

 

دقت کردین زن و شوهراوقتی با هم خوبن به هم میگن
دیونه
غلط کردی
بیشور
خل و چل
وقتی باهم بد میشن :
شما خودت فرمودی
نخیر آقای محترم
هر طور میلتونه خانم

مملکت نیست که دیوونه خونس

————————— ************* —————————
مورد داشتیم
.
.
.
دختره با مامانش از جلوی مغازه ایزوگامی رد میشن، دختره میگه مامان من ازین لواشک متری ها میخوام.
.
مامانشم گفته بیا بریم دخترم، تو که تحصیلکرده هستی چرا؟؟؟؟ اینا غیر بهداشتیه!!!!!

————————— ************* —————————

از خدا میخوام

روز عشق ♥

با عشقت بری بیرون

و بابات تورو ببینه

که عیدت دوتا عید بشه

عید عشق و عیدقربان

ﻋﻬﻬﻬﻪ

————————— ************* —————————
یادش بخیر

اون روزا نهایت کلاس گذاشتنمون و نشون دادن مهارتمون بدون دست دوچرخه بردن بود

————————— ************* —————————
گفتگوی دو کلاغ قبل از ماه عسل:
کلاغ نر: غار!
کلاغ ماده: غاررررر؟؟؟

کلاغ نر: پ نه پ هتل!!!!

————————— ************* —————————
اه ولم کنید من کادوی ولنتاین
نمیخوووووااااام…
.
.
.
الکی مثلا شما بگید نه نه بگیر بگیر
دیگه ما واست خریدیم…

————————— ************* —————————
امسال ک پاییز و زمستون ن هوا سرد شد ن برف بارید…
.
.
.
.
.
.
لا مصب بزرگترین ظلم ب این دخترایی شد ک عشقشون بود اون بوت نوهاشونو تو برف و کولاک بپوشن حال کنن.

————————— ************* —————————
سلام
از شرکت رب تبریک مزاحم میشم
میشه یه رب نگاهتون کنم!؟

محض تبریک اسفندگان میگما!

————————— ************* —————————
به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجام میگردد.

————————— ************* —————————

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻬﻢ PM ﺩﺍﺩ
ﭼﺮﺍ ﻋﮑﺲ ﺟﺪﯾﺪﻣﻮُ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ
ﺭﻓﺘﻢ ﻻﯾﮏ ﮐﺮﺩﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ۲۷۹۲ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﻻﯾﮏ ﮐﺮﺩﻥ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪﻡ ﺍﯾﻦ
ﺍﺯ ﮐﺠﺎ ﻓﻬﻤﯿﺪ ﻣﻦ ﻻﯾﮏ ﻧﮑﺮﺩﻡ ….

————————— ************* —————————
یه بار با مخاطب خاصم رفتیم کافی شاپ دوتا نعلبکی قهوه خوردیم شد ۲۵ هزار تومن !!!
هیچی دیگه به این نتیجه رسیدم که
.
.
.
در جوانی پاک زیستن بهتر است!!!
باهاش تموم کردم !!!:|

————————— ************* —————————
یه سوال از دخترها…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خانوم شما چقد زشتی= خفه شو کثافت…!
خانوم شما چقد خوشگلی= خفه شو آشغال عوضی کثافت…!
یکی بگه چرا…؟!

————————— ************* —————————
کاش منم یکیو داشتم که شبا تا بش شب بخیر نمیگفتم خوابش نمیبرد…!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونوقت منم تا صب بش شب بخیر نمیگفتم تا خوابش نبره جونش دراد
:|
از بچگی مردم آزار بودم

————————— ************* —————————
ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﻦ ﻣﺎ ﻗﺼﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !… |:
ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻗﺼﺪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ !
ﺍﯾﻦ ﭘﺴﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﮕﯿﻦ ﻗﺼﺪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ !
ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻗﺼﺪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩ ﭘﻮﻝ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﮐﻪ ﺗﻮ ﻧﺪﺍﺭﯼ !
ﭘﺮﭼﻢِ ﺟﻔﺘﺘﻮﻥ ﺗﻮ ﻭﺍﯾﺘﮑﺲ ! :))))))

————————— ************* —————————

خدا رو شکر هرکی تو فیسبوک عکس میذاره ظاهرش خوبه
+
+
+
این همه میمون تو خیابون توریستن

————————— ************* —————————
ﻣﻨﻄﻖ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎ :
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺑﺨﺮﻡ
ﺑﻌﺪﺵ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺩﯾﺪﻡ
ﺍﯾﻦ ﮐﯿﻔﻮ ﺧﺮﯾﺪﻡ

————————— ************* —————————
قابل توجه دوستان.
هرکی بیکاره بگه واسش کارجورکنم.
.
.
.
.
.
الکی.
مثلاًمن خرم خیلی میره.
.
.
.
وای خرم خیلی دورشد!
برم بگیرمش…..

————————— ************* —————————

طرف اون دنیا ازفرشته میپرسه:
این ساعت واسه چیه؟
میگه: هرزنی به شوهرش خیانت کنه عقربش یه دور میچرخه!

میگه:ساعت زن من کدومه؟
میگه; اون بالاست ما ازش بعنوان پنکه استفاده میکنیم…!!!

————————— ************* —————————
اگه کسی بهت گفت خوشکلی بدون یا داره خرت میکنه یا اینکه منو ندیده
اصن با من بحث نکنین:|
سقفم نداریم ، ما تو دریا زندگی میکنیم
ツツ

————————— ************* —————————

معلم یه روستا بودم یکبار که به بچه ها گفتم براى روز معلم انشا بنویسین یکیشون اومد خوند در آن سرمایى که سگ از خانه ى خود بیرون نمى آید معلم ما به مدرسه مى آید!!!!!
.
..
من
بچه ها
سگاى محل
سرماى زمستون

————————— ************* —————————
ﺩﯾﺎﻟﻮﮒ ﺭﺍﯾﺞ ﺻﺒﺢ ﺷﻨﺒﻪ :
ﻣﺠﺮﯼ ﺭﺍﺩﯾﻮ :
ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺳﻼﻡ …
.
.
.
ﻫﻔﺘﺎﺩ ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻧﻔﺮ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ :
ﺳﻼﻡ ﻭ ﺯﻫﺮﻣﺎﺭ !!!!!

————————— ************* —————————
خوشحالی یعنی…

وقتی عشقت خمیازه میکشه تف کنی تو دهنش…^~^

ﭼﻴﻪ خب من اینطوری خوشحال میشم

به خودشم گفتم’ گفت :خفه شو اشغال حالم بهم خورد
بیشعور نمیزاره من شاد باشمممم….
خاک تو سرش کصافط بی احساس

————————— ************* —————————

اینقده دوس دارم به خودم زنگ بزنم
بگم الووو؟
بعد خودم بگم
قربـوووون الو گفتنت بـرم مممممن !!!
بعدم خجالت بکشم قـط کنم گوشیو …:|
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
چند دفم امتحان کردماااا
ولی همش اشغال بوده !!
نگرانم نمیدونم دارم با کی حرف میزنم …:|

————————— ************* —————————
داشتم ریشامو میزدم
دستم خورد زیر ابرو هام برداشته شد!!!
.
.
.
.
.
.
بهانه جدید پسرا.
خدایا توبه!!!

————————— ************* —————————
ریس انجمن روانشناسی ایران: یک سوم مردم مشکلات روانشناسی دارند!
ریس سازمان دارو وغذا ایران: ۴۵ میلیون مردم غدای سالم ننننمی خورند!

وطنم پاره طنم !!

————————— ************* —————————

من نگویم که مرا از قفس آزاد کنید
.
.
.
.
.
ماده ای در قفس انداخته،مرا شادکنید
.
.
.
.
.
.
.
.
مرغ عشق بیشعور

————————— ************* —————————
کی گفته پشه ها دو روز عمر میکنن؟؟؟؟؟

یه پشه از پارسال تو اتاق من هست . لامصب الان با ویلچر میاد نیش میزنه ومیره..

منم بخاطر موی سفیدش چیزی بهش نمیگم …

————————— ************* —————————
به یه دختر مذهبی پی ام فرستادم “سلام”
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
جواب داد: “وااااای چادرم کو ، کصافط اول یا الله میگن”
بعد بلاکم کرد:|
الان ۴۵ دیقست به کنج دیوار خیره شدم:|

————————— ************* —————————
عشق یعنی با موهای زیر بغل شوهرت
نخ دندون بکشی ^___^
.
.
.
.
.
کثاااافتم خودتی
.
.
عمه بیا اینا کارت دارن~_~
عمممممه

————————— ************* —————————
– شما یادتون نمیاد که چه حالی ازت گرفته می شد وقتی تعطیلات عید داشت تموم می شد و یادت می آمد پیک نوروزیت را با اون همه تکالیفی که معلمت بهت داده رو هنوز انجام ندادی واقعا که هنوزم وقتی یادم می یاد گریم می گیره !

————————— ************* —————————
سرت سلامت دلکم
مبارک این غم نو
باز دوباره تنها شدی
رفته دیگه ازپیش تو
غمت غم بزرگیه
خیال نکن که غافلم!
بخواب باغصه هات بخواب
طفلی دلم طفلی دلم
.
.
.

.
الکی مثلاکه من عاشق بودم،،،!

————————— ************* —————————

کاشکی امشب یه برف بیاد
کنار شومینه با عشقم بشینم و
شامپاین بخورم و حرفای عاشقانه بزنیم
.
.
.
.
.
.
.
.
ولی نه برف میاد نه شومینه داریم نه عشق دارم
الان نشستیم کنار بخاری دارم ناخونای پای بابا بزرگمو میگیره

————————— ************* —————————

گوشیمو گم کردم
رفتم کلانتری میگم گوشیمو گم کردم!
.
.

.
میگه کجا گم کردی؟
میگم پارک..!
میگه چرا رفتی پارک؟:|
اصلا با کی رفته بودی؟:|
دخترباهات بود
چکارش مى کردى
اون کجارفت
گروهبان صفدری……
ببرش بازداشتگاه!:|

————————— ************* —————————
۷۵ﻣﻠﻴﻮﻥ ﺁﺩﻡ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﻣﻤﻠﻜﺖ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ













ﻳﻜﻴﺸﻮﻥ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﻦ ﺑﺸﻪ؟ ؟؟؟؟؟
شماها درک دارین ؟:|
شماها وجدان دارین ؟:|
شماها آدمین ؟:|
ﺑﺮﻡ ﭼﻴﻦ؟
ﺑﺮﻡ ﺭﻭﺳﻴﻪ؟؟
ﺑﺮﻡ ﻣﻌﺘﺎﺩﺷﻢ؟؟؟:|
اصن عمو داعش بیا منو بخور!!!:|

————————— ************* —————————
کادو ولنتاینی که میدی…

دست ب دست نچرخه ، برسه دسته خودت !…
صلوااااااات..
همتونم که تک پر !!!

————————— ************* —————————
– شما یادتون نمیاد ، اون قدیما هر روزی که ورزش داشتیم با لباس ورزشی می رفتیم مدرسه … احساس پادشاهی می کردیم که ما امروز ورزش داریم ، دلتون بسوزه !

————————— ************* —————————
توصیه هایی برای عید :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
امسال با ورود,هر مهمان به خونه بااستفاده از کلمات
چقدر چاق شدی
هیکلت به هم ریخته
حیف اون هیکلت
چیکار کردی با خودت
واز قبیل اینا….صرفه جویی کنید

ستادحفاظت از آجیل وشیرینی عید…..

————————— ************* —————————

شما بش میگین ولنتاین

ولی ما سینگلا بش میگیم شنبه

————————— ************* —————————
هی پسری که میخوای شوووورم بشی :/!

هیچی خوشه به سعادتت دیگه از خدا چی میخوای!؟

چیکار کردی که اینقدر خدا دوست داره کصافط:)))

خدا شانس بده :/والا… مفت خوشبخت شدی:|

اعتماد ب نفسم خودتونین^_^

————————— ************* —————————
ﭘﺴﺮﻩ ﺑﺎ ﺍﻓﺘﺨﺎﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ :
۹۵ ﺩﺭﺻﺪ ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺍﻣﻮﻥ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻢ
ﯾﮑﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻪ:ﺁﺧﻪ ﺷﺘﺮﻣﺮﻍ ﺣﺎﻻ‌ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﺕ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻧﮑﻨﯽ
ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﻘﯿﻪ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﯽ
ﺟﻮﺟﻪ ﺍﺭﺩﮎ ﺯﺷﺖ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺯﺭﻧﮕﯿﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ!

————————— ************* —————————
بﺮﺍﯾﺖ ﺩﺭ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯾﻢ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻣﯿﺰﻧﻢ …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
ﺁﺧﻪ ﺗﻮ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﮔﯿﺘﺎﺭ ﻫﻨﻮﺯ ﯾﺎﺩ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ

ﻧﻬﺎﯾﺘﺎ ﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺎ ﺩﺑﻪ ﺑﺮﺍﺕ ﺑﻨﺪﺭﯼ ﺑﺰﻧﻢ……….

————————— ************* —————————
طنز امسال عید تصمیم گرفتم جلو هرمهمون یه ظرف پسته بذأرم

آخه اینجور یادشون میره رمز وای فای بپرسن؛خیلی باصرفته تره
بعدشم اگه رمزوخواستن میگم یا وای فای یا پسته

————————— ************* —————————
سلام ﻣﻦ ﺑﺎﺭﺩﺍﺭﻡ .
(smiley)
.
.
.
.
.
.

.
.
ﻫﺮﮐﯽ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﯿﺎﺩ ﮐﺮﺍﯾﺸﻮ ﻣﯿﺪﻡ …
ﭼﯿﻪ؟؟؟؟؟ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﯼ که اومدى ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 242
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,624
  • بازدید ماه : 1,624
  • بازدید سال : 42,894
  • بازدید کلی : 619,580